/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
øvelokale til clairvoyance
Fra : timeglas
Vist : 762 gange
200 point
Dato : 10-06-05 21:09

Hej

Jeg er sammen med 5 andre ved at øve clairvoyance på et kursus. Vi øver overfor nogle frivillige. Dette kunne vi godt tænke os at gøre i et offentligt rum, så vi ikke bruger vores privatbolig til det. Er der nogen der ved hvor man kan låne et lokale helst gratis da det er uden penge involveret, eller et lokale billigt til leje? Det skal helst være i Kbh eller omegnen.

På forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 10-06-05 21:15

Det er noget med at hvis man bliver en forening skal kommunen tildele en nogle lokaler. Så klø på det...

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 10-06-05 22:40

http://www.regus.com/files/infomedia/weblets/default.asp?engine=reguscom&country=denmark

Det er vist ikke helt gratis!

Har ledt i en time, det er meget svært at finde noget!

/CaPsen

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 200 point
Dato : 10-06-05 23:06

Tilbudene i Københavns kommune http://www.kbhbase.kk.dk/kbhbase/miniquark.nsf/soeg?CreateDocument

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-05 07:09

Citat
Dette kunne vi godt tænke os at gøre i et offentligt rum,

Det får mig at tænke på en banegård.
Såe hovedbanegården ligger centralt med masser af plads.

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 11-06-05 22:17

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 12-06-05 18:45

Jeg siger også tak

mvh
jakjoe