/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
gangstier
Fra : snusi
Vist : 448 gange
100 point
Dato : 10-06-05 20:11

Hej

Jeg ved ikke rigtig hvor spørgsmålet hører til, men jeg prøver lige her.
Findes der et sted hvor jeg kan se om der er gangstier mellem Tage-Hansens Gade og Agerøvej i Århus. Når jeg går ind på Krak og skriver de adresser, tager det kun ca. 6 min at komme fra det ene sted til det andet, men det er jo i bil.

snusi

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 10-06-05 20:16

Du kan vel klikke ind på kortet og se om den er angivet?

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 10-06-05 20:17

Har lige kigget, hvad mener du med gangstier??

Det er jo en længere strækning, så der er vel fortov langs vejene.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-06-05 20:18

Du kan gå ind på Kort & Matrikelstyrelsens hjemmeside og zoome dig ind på stedet, der kan du se det nøjagtige kort med eller uden gade og vejnavne og helt ned til 1:10.000

http://www.kms.dk

Hilsen Arne

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 110 point
Dato : 10-06-05 20:27

http://www.dk.map24.com/ lidt løseligt målt 5-6 km. , men kan ikke se noget med gangstier.
Jernaldervej kan være et alternativ.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-06-05 20:36

Her kan du klikke dig ind på bydele med cykel- og gangstier.
http://195.41.32.55/domino/inft/inftsite.nsf/gifs/kortmateriale/$file/storaarhus.htm

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 10-06-05 20:40

Tak for svaret jakjoe.

Det kan jeg bruge. Jeg bor ikke i Århus, men skal opholde mig på Tage-Hansens Gade i en uge, og kunne evt gå en tur til Bilka, som jo ligger på Agerøvej. Jeg har ikke bil med, derfor har jeg brug for at vide hvordan jeg på "gåben" kommer rundt, uden at fare vild, hvad jeg er god til

snusi

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-06-05 20:42

Håber du kan finde rundt

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-06-05 01:14

Hej snusi

Vil du GÅ fra Tage Hansens Gade til Bilka?

God tur - der er altså langt derud!

Du kan tage linie 14 eller 25 til Bilka. De har stoppested tæt på Tage Hansens Gade.

På linie 14 står der "Skjoldhøj" og bussen holder lige bag ved Bilka.

På linie 25 står der "Tilst" og bussen holder på Viborgvej overfor Bilka.

Der kører også flere rutebiler derud, fra samme stoppested, som 14 og 25.

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 11-06-05 18:48

Hej Hanne

Øhh..... der kan man se hvor meget jeg kender til Århus. Det er jo lige før du skulle have point, det er jo simpelthen en hel vejviser du kommer med. Tusind tak

Snusi