/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
herrikglad tips om windows opdateringsfe~
Fra : miritdk
Vist : 513 gange
1 point
Dato : 10-06-05 18:14

http://www.kandu.dk/dk/tip/11586 ???????????????????????

du angiver microsoft som kilde - så langt så godt - men øhhh - hvad er fejlen der skal rettes ????

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-06-05 18:16

Tip til et tip om tip http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=22515

mvh
jakjoe

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 11 point
Dato : 10-06-05 18:16

Det med, at der kun er 4 eller 16 farver, når man havde opdateret. Men det skulle mest være Dell, der havde problemet.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-06-05 18:21

ahaaaaa - jakjoe fint med linket - det er jo lige det der mangler i tipset og jeg har da helt overset det trods jeg følger comon

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 10-06-05 18:46

Tak for svaret Jernladyen. du får lige det store barmhjertighedspoint i og med jakjoe gav linket med - hvad jeg netop synes manglede i omtalte tips
herrikglad må så bare sulte

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 10-06-05 18:57

Hej Mirit. Jeg tror, han lige klarer den uden det point. Ellers må han sige til, så skal han nok få det.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-06-05 19:00

hahaha - tror du ????? nej - faktisk var det en fejl jeg skrev hans navn med - det var jo spørgsmålet jeg lige studsede over - atter den med at linke til oplysninger der ikke umiddelbart kan undersøges (flover mig over ikke at have set det på comon idag lol)