/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Blokeret på Messenger?
Fra : cando.dk
Vist : 386 gange
31 point
Dato : 09-06-05 11:32

Hvad vil det sige hvis jeg blokerer en person på Messenger. Ser jeg så ud som om jeg er off line selvom jeg kan se dem når de er online osv.?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-06-05 11:38

det vil sige at personen ikke kan kontakte dig du vil kunne ses online alligevel

Accepteret svar
Fra : sion

Modtaget 41 point
Dato : 09-06-05 12:13

miritdk: Nej!

Man fremstår som OFFLINE for de personer, man har blokeret.

Så du har selv helt ret cando.dk

Simon

Godkendelse af svar
Fra : cando.dk

Dato : 09-06-05 12:21

Tak for svaret sion. det var også det jeg havde fået at vide af en anden. men villle lige være helt sikker.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-06-05 14:34

hmmm sion - så er der noget der ikke stemmer - når jeg bruger min nabos puter ind i mellem - og hun er blokeret fra en hun er uvenner med - så kan vedkommende altså ses. (men ikke kontaktes)

nå skidt - måske er der forskel fra en opdateret og ikke opdateret version - bruger ikke selv msn messenger mere.

Kommentar
Fra : sion

Dato : 09-06-05 14:54

Ja du kan altid se dine kontaktpersoner. Dem du blokerer har et rødt kryds over sig, og du kan ikke skrive til dem.

Men for dem, som du har blokeret, fremstår du som offline. De kan altså ikke se, at de er blokeret, men tror bare at du ikke er logget på.

Og det er altså uafhængigt af versionsnummer.

Simon

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-06-05 18:10

hmm - sikkert rigtigt - bruger ikke selv den messenger - men det kan så undre mig at naboen er blokeret fra anden side og kan se - men ikke kontakte vedkommende .
weird