/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Første mål? Hvem mon?
Fra : Dirty_joker
Vist : 411 gange
500 point
Dato : 08-06-05 15:06

Okay..

Der bliver altid lavet afstemninger om hvem der vinder og med hvilke cifre..
Men hvem laver kampens første mål i Kampen mellem Danmark og albanien?

Husk at albanien også har en chance!

BEMÆRK:

Kun en stemme per bruger...

OG:

I tilfælde af flere har stemt på den samme spiller vil jeg finde en løsning..

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 08-06-05 15:08

ALTSÅ AF SPILLERNE!

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 08-06-05 15:14

Det gør Peter Fröjdfeldt... Just kidding. Det må man da ikke håbe. Gad vide om det er sket før ved et uheld

Men mit bud er:

Thomas Gravesen.

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 08-06-05 15:16

Hehe..

Sygate-->>
Eller Morten olsen er han ikke en oplagt mulighed??

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 08-06-05 15:17

Eller måske Allan Simonsen. Kan man nå at skifte sit svar

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 08-06-05 15:18

Hmm... Brian Priske

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 08-06-05 15:19

Jon Dahl er mit bud

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 08-06-05 15:21

Det gør en eller anden sq da fra albanien, vi scorer slet ikke, vi kegler rundt

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 08-06-05 15:21

HAHA.. Nej desværre..

Nu er der måske en hurtig bruger der bruger det svar sygate!

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 08-06-05 15:22

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 08-06-05 15:25

!FÆLLESBESKED! ---->>

Hvis der er flere med et korrekt svar, får brugeren der var hurtigst de 500 point!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-06-05 15:40

Jeg har allerede vundet......

Det gør målscoreren

Ellers Jon Dahl

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-06-05 15:46

Jeg kan ikke lige finde holdopstillingen, men ham der er ny på holdet og som er topscorer i den Svenske liga. Det er ham der har overtaget Ebbe Sands plads i angrebet. HAM stemmer jeg på. OK? Hvis jeg finder navnet kommer jeg lige med det.

P.S.: Helt ny er han ikke, han debutterede i sidste landskamp og brændte en 100% chance.

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 08-06-05 15:48

arne.jakobsen-->> Han hedder Søren larsen...

(Der er jo også folk på bænken der har chancen)
Men der er sikkert scoret når de kommer ind..

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 08-06-05 15:48

Rommedahl scorer det første mål

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 510 point
Dato : 08-06-05 15:51

OK Dirty, men jeg stemmer altså på Søren Larsen. Jeg troede ikke at han skulle starte på bænken, men bordet fanger.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-06-05 16:05

Per Krøldrup

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-06-05 16:09

Dirty -> Du skulle jo nok lige sige at afstemningen lukkes kl. 19:00 når kampen fløjtes igang, ellers kan der jo snydes

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-06-05 16:12

Der må da gerne snydes - jeg har jo allerede vundet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-06-05 16:23

refi -> Vel har du da ej vundet, der er flere der har stemt på Jon Dahl T. Så hvis han scorer først, har du kun en chance.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-06-05 16:26

Jeg skrev kun Jon Dahl som alternativ.

Mit bud var MÅLSCOREREN - og det kan da kun være målscoreren der scorer.

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 08-06-05 17:14

Første målscore: Christian Poulsen

Kampen: 2-0 til DK

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 08-06-05 19:01

jon dal

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 08-06-05 19:02

Jeg tror at martin jørgensen score

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-06-05 19:38

Det gør Gravesen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-06-05 19:40

Dirty_joker -> Ha Ha - Nå så Søren Larsen er på bænken? Nix, han starter inde i allerforreste række.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 08-06-05 19:48

Gravesen...bang, og der er scoret.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 08-06-05 20:11

Øv......... Søren. Ku du ikke lige have skudt den hen til Thomas Gravesen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-06-05 20:14

Fedt, 6 minutter og MÅÅÅÅL af Søren Larsen.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 08-06-05 23:38

Godt stemt arne.jakobsen og tillykke

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-06-05 00:11

Tak skal du have Sygate, men da Dirty sagde at Søren Larsen ville sidde på bænken fra start, blev jeg da noget skuffet. Det gjorde han heldigvis (for dansk fodbold ) ikke. At han så scorede ikke bare det første, men hele to mål, var jo flot. til landsholdet og Søren Larsen

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 09-06-05 08:35

Der er vist noget du har misforstået arne.jakobsen!
Jeg skrev: Husk der også er spillere på bænken der har en chance... Men at der var nok scoret inden de kom ind... <<<----- Det skrev jeg!!

Men tillykke!

refi??
Hvad snakker du om?? Man kan sku da ikke stemme "Ham der er målscoren"
for hvis du kigger under mit spørgsmål har jeg skrevet det skal være spillerens navn...

"Og der er scoret i parken og det er "ham der er målscoreren" der har bragt Danmark på 1-0 FLOT MÅL!!

Lyder det ikke lidt dumt Refi??

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 09-06-05 08:35

Der er vist noget du har misforstået arne.jakobsen!
Jeg skrev: Husk der også er spillere på bænken der har en chance... Men at der var nok scoret inden de kom ind... <<<----- Det skrev jeg!!

Men tillykke!

refi??
Hvad snakker du om?? Man kan sku da ikke stemme "Ham der er målscoreren"
for hvis du kigger under mit spørgsmål har jeg skrevet det skal være spillerens navn...

"Og der er scoret i parken og det er "ham der er målscoreren" der har bragt Danmark på 1-0 FLOT MÅL!!

Lyder det ikke lidt dumt Refi??

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 09-06-05 08:35

Der er vist noget du har misforstået arne.jakobsen!
Jeg skrev: Husk der også er spillere på bænken der har en chance... Men at der var nok scoret inden de kom ind... <<<----- Det skrev jeg!!

Men tillykke!

refi??
Hvad snakker du om?? Man kan sku da ikke stemme "Ham der er målscoreren"
for hvis du kigger under mit spørgsmål har jeg skrevet det skal være spillerens navn...

"Og der er scoret i parken og det er "ham der er målscoreren" der har bragt Danmark på 1-0 FLOT MÅL!!

Lyder det ikke lidt dumt Refi??

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 09-06-05 08:36

Hov to gange??

Godkendelse af svar
Fra : Dirty_joker

Dato : 09-06-05 08:38

To kasser endda og de var ikke ligefrem dårlige...!!!
"Tak for svaret arne.jakobsen"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-06-05 09:18

Rolig nu Dirty_joker jeg spøger bare - hovedsagen var at vi vandt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-06-05 09:20

Men du skrev altså

"Første mål? Hvem mon?"

Så det er da målscoreren - ik´

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 09-06-05 09:21

Jaja det er okay refi..
Håber de kommer til Vm!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-06-05 09:26

Jeg må have drukker træsprit - men jeg kan IKKE se at der nogen steder står det skal være NAVNET" :o-)

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 09-06-05 09:29

hvem laver kampens første mål i Kampen mellem Danmark og albanien?
- Altså af spillerne...

Okay skrev ikke lige navnet men mente det!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-06-05 09:37

Øv - det burde jeg have vidst.........

Kommentar
Fra : Dirty_joker