/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Brevpapir/Stationary Outlook Express
Fra : Balcanard
Vist : 375 gange
100 point
Dato : 07-06-05 10:26

Hvorfor vises brevpapiret ikke længere i Outlook Express, når man skriver ny meddelelse ?

Kommentar
Fra : Dansende_T

Dato : 07-06-05 10:28

Kan du være kommet til at indtille outlook til "ren tekst" istedet for "HTML" ...

Kommentar
Fra : Dansende_T

Dato : 07-06-05 10:28

Kan du være kommet til at indtille outlook til "ren tekst" istedet for "HTML" ...

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 07-06-05 10:33

Næh, jeg har tilladt HTML og flueben vil billeder

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-06-05 10:39

hvis det er mikrobløds præfabrikerede brevpapir du taler om - så virker den faktisk - du kan bare ikke se det - prøv at sende (evt til dig selv) - modtageren ser det udemærket.

ellers kan du jo lave dit eget brevpapir og bare vælge formatér - det kan du se lige så vel som modtageren

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-06-05 10:45

ps...... du skal jo også vælge meddelelse ved hjælp af og ikke kun ny meddelelse

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 07-06-05 10:54

Om jeg bruger "opret ny meddelelse" eller "Ny meddelelse ved hjælp af" vises brevpapiret først i udbakken. Óg det uanset om det er er præ- eller hjemmelavet. Det er såmænd også kun en lille detalje, men det er irriterende, hvis skrifttype eller -farve skal tilpasses. Jeg kan ikke alle mine brevpapir udenad.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 07-06-05 11:19

ja det er irriterende for mange - derfor vælger bla. jeg selv at lave eget brevpair

de billeder der burde komme med - vises jo heller ikke - kun baggrunden !!!! (prøv at se for eks i citrus)

(skriftfarven følger forresten med det præfabrikerede)

hvis du bruger dit eget brevpapir ser du det når du opretter det og kan nemt tilpasse skriftens farve

i fælles filer > brevpapir kan du hente både baggrund og image og lave dit eget forresten (kopiere mikrobløds og lave det til det brevpapir det burde være. Derpå som skrevet - kan du nøjes med at åbne for ny meddelelse - formater - så er den potte ude

ps - har engang forsøgt at finde ud af hvorfor lige den funktion driller - men kom ikke videre - tror vi må lære at leve med det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-06-05 11:21

argh - ps - hvis du laver dit eget skal det jo gemmes i en mappe hvor du henter det

Godkendelse af svar
Fra : Balcanard

Dato : 07-06-05 11:54

Tak for svaret miritdk. - Og dertil er jeg også selv kommet, så der findes åbenbart ingen forklaring. Problemet - hvis man kan kalde det sådan -opstod først, da opdateringerne til XP blev installeret. Men tak skal du ha'.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-06-05 16:14

haha - ingen årsag - problemet kom nemlig i og med sp2 - men ikke om jeg har kunnet lure det - kunne kun omgå det altså i og med at bruge eget brevpapir.