/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Manuel switchbox eneste løsning?
Fra : ampere
Vist : 493 gange
150 point
Dato : 03-06-05 20:21

Vi har tre computere og en printer. Kan man få en switchbox der ikke er til manuel skift (flytter knap mellem A,B,C og D), når man ikke ønsker at have et netværk?

Mvh. AMP

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 160 point
Dato : 03-06-05 20:42
Godkendelse af svar
Fra : ampere

Dato : 03-06-05 20:51

Tak for svaret tedd. Ved du om der er en til USB eller er det uden betydning?

Mvh. AMP

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-06-05 20:53

Kan ikke finde nogen til usb! Men hvis både printer og computer interface har parallel interface er det jo uden betydning!

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 03-06-05 21:03

Jeg tænkte også mere på om hastigheden er ok, når man ikke anvender USB - der er tale om et mindre kontor. Uanset hastighed, er det ihvertfald lettere end at skiftes om printer-stikket.

God weekend,

AMP

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-06-05 21:12

Tror jeg ikke du behøver at bekymre dig om

Jep God weekend