/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Afventende spørgsmål?
Fra : Sygate
Vist : 266 gange
20 point
Dato : 03-06-05 00:47

Jeg har ikke forstået det med Afventende spørgsmål under ubesvarede spørgsmål i de forskellige kategorier?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-06-05 00:55

Det var noget der blev brugt tidligere, hvor der også var noget der hed "formodet svar".
Ved ikke helt hvordan det fungerede, for det var før jeg blev bruger, men det bruges så ikke mere og spørgsmålene står så bare stadig ligesom alle de andre.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 20 point
Dato : 03-06-05 08:54

Åh ja, det gode gamle system.

Der kunne man lægge en kommentar, eller et formodet svar. Spørgeren var så nødt til at afvise det formodede, inden der igen blev mulighed for at dumpe "et formodet svar".

Men som du kan se, gjorde det heller ikke spørgerne bedre til at acceptere et svar.

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 03-06-05 09:33

Tak for svaret 3773.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 03-06-05 09:51

Ja det kan jeg se. Det lader til at langt de fleste spørgsmål aldrig bliver lukket.
Et hutigt gæt fra min side ville være at ca.40% af spørgsmål aldrig bliver lukket, lidt afhængigt af kategorien og alderen på brugerne?
Ellers har jeg bare været uheldig (Og de andre deltagere) i dem jeg har deltaget i.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-06-05 09:54

sygate - tror ikke det i det store og hele har noget med alderen at gøre - tror de er mange der måske ikke lige er her mere end en enkelt gang og glemmer det - og hvis svaret ikke dur så er det jo lidt svært at lukke - øhh kan du se alderen udfra et id ????

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 03-06-05 11:23

Nej jeg ved godt hvad du mener miritdk. Men alle de kategorier hvor der færdes yngre publikum som f.eks Seksualitet, Computerspil osv. Er der næsten flere ubesvarede end besvarede.
Og hvis man tager en kategori som f.eks Hus og Have, så er der en meget større besvarelses procent.

Men den med at de fleste lige dumper forbi havde jeg ikke lige tænkt på.