/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
overførsel af billeder til ipod photo
Fra : burt28
Vist : 4994 gange
100 point
Dato : 02-06-05 21:26

hej

jeg har købt en ipod photo 30 gb ... jeg kan godt overfører musik til ipoden...

men jeg kan ikke få billedere overført.. de skriver i manualen at man skal trykke på en knap hvor man kan vælge ipod photo på kildelisten... men den knap er ikke at finde hos mig...

der findes højst sandsynligt en meget logisk forklaring på dette ...

jeg kan blot ikke finde den logiske forklaring ...

kan i hjælpe...

Accepteret svar
Fra : vixen

Modtaget 100 point
Dato : 03-06-05 00:29

Hej,
knappen kommer først frem når itunes har fundet din ipod, alså skal du først forbinde din ipod med computeren. Knappen kommer frem nede i nederste højre hjørne og den ligger lige før equalizer knappen.
Trykker du på knappen kommer der en dialogbox frem hvor i du kan vælge (faneblade) "general, ipod,audio, importing, burning osv", vælg "ipod", her kan du vælge "music, photoes, eller general" på nogle faneblade, vælg "photo". Her kan du angive forskellige parametre som feks hvor du vil hente billederne..enten iphoto eller en almindelig folder på din harddisk.
Husk at angive om du vil have billederne scaleret ned eller ej.
Vixen

Godkendelse af svar
Fra : burt28

Dato : 06-06-05 11:16

Tak for svaret vixen.