/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Forholdsregler inden installation af SP2~
Fra : louie2003
Vist : 446 gange
50 point
Dato : 01-06-05 17:04

Er der nogen særlige forholdsregler, som man bør tage sig, inden man installerer SP2 på sin pc?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-06-05 17:10

Prøv at kigge her:
http://www.kandu.dk/dk/tip/9317

Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 01-06-05 17:10

En af dem må være, at man beder en stille bøn forinden !!! :)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-06-05 17:13

Og luk nu alt ned - også alt hvad du kan nede ved uret.

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 01-06-05 17:49

back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up back up

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-06-05 18:13

Sig mig en gang, hvor mange back-up's skal den stakkels mand dog tage før han er sikker på at det skal gå godt?

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 01-06-05 18:35

flere det er windows

Kommentar
Fra : louie2003

Dato : 01-06-05 18:57

Skal jeg også slukke min Norman Personal Firewall og Norman Virus Control? Så tør jeg da ikke gå på nettet? Men det behøver jeg måske heller ikke, hvis jeg brænder SP2 på en CD? Ja, undskyld hvis jeg lyder som en tåbe, men det er lidt hardcore for mig det hér...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-06-05 19:26

louie2003 - Uanset hvor du får din SP2 fra, om du får den på CD eller om du downloader den, så er der en god vejledning med. Lad være med at gøre noget før du har læst vejledningen. I denne står ALT du har behov for at vide. Alle jeg har hørt om der har haft problemer, har bare installeret og sagt JA JA JA til hvert eneste spørgsmål.
Jeg ved godt at "Rigtige mænd" ikke læser manualer. Men gør det når du skal installere SP2. Så går intet galt, og hvis det alligevel gør, kan du altid komme tilbage. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-06-05 20:09

Undskyld Ole, det havde jeg ikke lige taget højde for!

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 25 point
Dato : 02-07-05 07:46

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 09-03-06 20:07

har du fået løst problemet ellers hjælper jeg gerne?

Kommentar
Fra : louie2003

Dato : 09-03-06 20:40

Hej mpjc
Ja tak, det er lykkedes ... fik hjælp af en ekspert i vennekredsen. Ellers tak for din forespørgsel. Jeg lukker spørgsmålet nu.

Godkendelse af svar
Fra : louie2003

Dato : 09-03-06 20:41

Tak for svaret arne.jakobsen.