/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
TER32.DLL blev ikke fundet ved start af ~
Fra : steenfibiger
Vist : 380 gange
120 point
Dato : 29-05-05 14:10

Efter at Windows 98 er startet kommer fejlmeddellelsen om at en DLL fil mangler: TER32.DLL blev ikke fundet.
Tilsyneladende fungerer min PC alligevel uden problemer, men hvad betyder det at TER32.DLL ikke blev fundet, og hvordan får jeg den fil tilbage? eller finder den et andet sted?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-05 15:18

Det er en fil til Pegasus mail

Kommentar
Fra : thewolf

Dato : 29-05-05 20:59

Ikke bare Pegasus mail, men også til flere andre programmer,s lik som Milestones osv

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 30-05-05 14:03

Tak for jeres svar. Jeg ved ikke, hvad Peasus mail eller Milestones er for noget. Hvilke konsekvenser har fejlmeddelelsen for brugen af min PC? Hvordan kan det være opstået? Jeg har afinstalleret et program fra Børsen Software, Lær-selv kørekort.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 120 point
Dato : 30-05-05 14:31

Ligepræcis - og det er nok der der stadig er en rest.
Det har ingen betydning udover at det gør din opstart en smule langsommere, da win jo hver gang leder efter noget der ikke længere findes.
Kør evt. en regclean så du kan få de sidste rester væk.
Evt. se om der stadig ligger noget i din startmenu du ikke bruger.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-05 14:31

Det stammer fra et program du engang har haft men ikke har længere.

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 31-05-05 09:54

Det prøver jeg. Tak for det. Jeg vender tilbage med resultatet.

Godkendelse af svar
Fra : steenfibiger

Dato : 13-06-05 10:16

Tak for svaret refi. Jeg har løst problemet nu. Undskyld den lange responstid. Je har ikke haft mulighed for at ordne problemet før nu.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-05 10:36

Selv tak