/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
lidt feedback
Fra : bredker
Vist : 501 gange
100 point
Dato : 29-05-05 13:59

ville være rart med lidt feedback på denne
www.autostreamer.dk

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 29-05-05 14:15

Jeg synes du skulle have nogle billeder af"strimers". På de andre steder var det fine eksempler.
alimak

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 29-05-05 15:09

ja , det kommer , har bare ikke fået taget nogle gode billeder i nu af dem jeg har lavet , det skulle gerne komme en af dagene

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-05-05 15:40

Laver du alle former for streamers?

Jeg så i sverige for nogle år tilbage, en streamer som kunne laves om til dansk med:

"Der bliver født en Anders Fog hver dag - brug kondom!"

Hvad ville en sådan koste?

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 29-05-05 16:25

Hej!

Synes dit design er ok, dog kan det godt forbedres nogle steder, fx. teksten på forsiden og kontakt under autoreklame + at siden er "meget" tung selv med en 1 mbit forbindelse.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 100 point
Dato : 29-05-05 17:50

Hejsa
Fint design, men din mail knap har ikke samme (hjørne) farve som baggrunden - øverste runding af knappen.
Jeg kan ej heller finde nogen metatags, ved at "lure" lidt bag facaden
Kig evt. på www.metamaten.dk
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-05-05 17:52

NB: Enig med mpjc... troede bare det var fordi forbindelsen herude på Nordsøen var dårlig - ja den er lidt sløv

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 29-05-05 18:44

Tror det er den " store " BMW som er skyld i dette... ( med forbindelsen )

Prøv at ændre lidt str. på den.

Derudover er der er også nogle små fejl, fx. titlerne på startsiden og de andre undersider...

fx. startsiden her i title startside, der kunne du jo vælge og skrive firmaets eller hjemmesidens navn.

Lige et lille side spring, hvilket program har du designet hjemmesiden i?

Dog mangler der også en info side, så man kan se adr, e-mail og andet vigtig info...

Men glæder mig til at høre, hvad du har og sige.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 29-05-05 19:13

hej , tak for rådene
jeg har noteret mig alle de ting der er kommet frem , og vil prøve at se om jeg ikke kan finde ud af at få dem rettet i løbet af ugen
det hele er lavet i frontpage
da jeg kun har meget lidt erfaring inden for dette, er jeg meget åben for kritik og forslag , (den bedste måde at lære det på)

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 29-05-05 19:17

Hvis du først lige er begyndt at designe, så er du kommet meget godt fra det...

Men prøv at rette fejlene, og kom så tilbage...

Jeg glæder mig personligt til at se hjemmeside med lidt små forbedringer...

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 29-05-05 19:17

severino>>> jeg kan lave næsten alle former for streamers der kan skæres ud , kan lave dem på ma 34x100 cm , men i de fleste tilfælde kan der sættes flere sammen hvis de skal være større
så , ja , den du gerne vil have er nem nok at lave

Kommentar
Fra : 1003jeppe

Dato : 29-05-05 20:27

Lige en væsentlig kommentar til din Homepage, streamers er moderne og bilen på siden er det også ,men--www autostreamer.dk en forfærdelig gammeldags skrifttype som slet ikke passer med din side og dit produkt.
hilsen 1003jeppe

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 29-05-05 22:22

Det ser godt ud, men det jeg falder over er "Autostreamer.dk" i højre hjørne. Skriften passer ikke ind.
Og så er der bla. under "streamer" hvor du skriver hvilke skrift typer man kan vælge. Lav dog eksemplet med dén skrifttype der er tale om. Altså verdana står skrevet med verdana typen osv. Ellers skal man jo besøge andre sider eller kikke i sit tekstbehandlingsprogram for at vide hvilken skrifttype man er ved at vælge.!!

Og så synes jeg scrollen er meget lang uden på forsiden. Der er meget spildplads for neden på siden.

Måske samle alle priser under et link.(?) Og så lige den mailknap.

Og lidt nede i pillitesserne.... Domænenavn og mailadresse passer ikke samme.!

Men som sagt ellers fint... Kan særligt godt lide banneret med bimmeren og streamer i dens bagrude. Fin detalje.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-05-05 20:22

Jeg har nu gemt din website i fortrukne, da jeg har flere forskellige forslag/ideer til sådanne streamers (af mere stueren art)
Så det kan sagtens tænkes at jeg vender tilbage til dig!

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 30-05-05 20:55

du skal være velkommen , er altid åben for forslag

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 20-06-05 18:22

Synes stadig at der er lidt som mangler på din side....

1. I toppen af alle browsere står der "startside", det skal du ændre til dit firma navn...
2. Så er der den mail knap... Den er ikke god...
3. Og så er teksten på siderne for stor....

Ellers godt...

Kommentar
Fra : 1003jeppe

Dato : 20-06-05 20:35

Bredker. Hvad er det du angler efter - kunder eller kommentarer, kommentarer dem har du fået !! så luk spørgsmålet 1003jeppe

Godkendelse af svar
Fra : bredker

Dato : 21-06-05 05:47

Tak for alle svarene ,
ja undskyld at jeg ikke er kommet videre , alle kommentare er brugbare for mig , men har bare ikke haft tid til at få de ting rettet , der er flere af de ting i er kommet med jeg kan bruge
men der er desvære kun 24 timer i døgnet, og med så meget arbejde jeg har lige for tiden , kan jeg ikke nå mere
men skal nok få det klaret inden

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-06-05 07:02

Takker for points