/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
invitere andre til at bruge Gmail
Fra : den_nysgerrige
Vist : 839 gange
24 point
Dato : 27-05-05 08:17

Jeg har en Gmail konto. Hvordan invitere jeg andre?
Jeg kan ikke se, hvor de invitationer er henne?

Accepteret svar
Fra : tjantzen

Modtaget 34 point
Dato : 27-05-05 08:25

Hej!
I venstre side under menuerne compose mail inbox osv. står der i et blåt felt "invite a friend" med en pil til maximering og minimering.
Hvis du maximere den, så kommer det felt med "give gmail to:" og et tekst felt.

...sådan ser det ihvertfald ud os mig

mvh
Thomas

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-05-05 08:26

Der kommer måske en mulighed nede i venstre side på et tidspunkt.
Det har lidt at gøre med hvor aktiv du er med din gmail.

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 27-05-05 08:27

...og du skal selvfølgelig være logget in på de gmail konto for at se det

Kommentar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 27-05-05 08:34

Derovre under compose står der intet om at inv a friend.'Jeg får 2-3 mails i ugen, men sender ikke så tit, så jeg er måske ikke aktiv nok til at få den invitationsmulighed.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-05-05 08:41

under compose
.
helt nede
(altså hvis du har fået muligheden)

Kommentar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 27-05-05 08:51

Inbox

Starred
Sent Mail
Drafts
All Mail
Spam
Trash
Contacts

Så den mulighed har jeg nok ikke fået tildelt.

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 27-05-05 09:04

mmh...
Ja det ser sådan ud.
Det er jo også stadig et Beta-projekt.
Så det kan være at de styrer tilgangen af nye brugere så systemet kan testes igennem på forskellige kapacitetsniveauer.

Men hvis du står med nogle specifikke personer, som du gerne vil invitere, så findes det tonsvis af steder på nettet, hvorfra man kan få en invitation.
gå på google og skriv "free gmail"

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 27-05-05 11:32

Helt nede i venstre hjørne af skærmen. Jeg kunne i starten heller ikke se skoven for bar træer.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-05-05 12:30

Hejsa
Hvad med bare at studere http://gmail.google.com/gmail/help/about.html lidt nærmere
Hygge... og god weekend
Søren

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-05-05 13:43

Hov jeg glemte lige...........................................det er kun de "gode" gmailbrugere der får den mulighed.
De andre får den lidt senere.

Kommentar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 27-05-05 14:24

hvordan bliver man '' god '' Syns selv jeg er ''god'' jeg hverken drikker eller går med piger

Godkendelse af svar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 27-05-05 22:52

Tak for svaret tjantzen.