/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp til Abit bundkort utility software~
Fra : gobling
Vist : 414 gange
100 point
Dato : 26-05-05 21:10

Hej.

Tilhørende til mit Abit AA8 bundkort er der noget utility software som hedder "Abit Guru v.2.126". Når jeg har installeret dette fra Cd´en og har genstarter. Så popper der en meddelelse op om at jeg for at kunne bruge dette software, skal jeg logge ind som administrator og køre det èn gang. Men selvom jeg logger ind som administrator, så bliver den meddelelse ved med at poppe op. Softwaren kan ikke benyttes før at dette er gjort. Men Hvordan gør man så??? HJÆLP.

mvh
gobling

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-05-05 22:10

Går du ind som administrator fra fejlsikker tilstand?

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 26-05-05 23:14

Nej. I normal tilstand

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 26-05-05 23:18

Og min profil er også sat til administrator under Brugerkonti

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-05-05 23:23

Prøv lige at gå ind som administrator i fejlsikker tilstand! (tryk F8 under opstart, og vælg administrator når adgangsskærmen kommer op, bare tryk på enterknappen hvis du ikke har valgt password) Se om du så får lov at installere programmet?

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 27-05-05 06:14

Prøv at gå ind på dette link, og download softwaren herfra:

http://www2.abit.com.tw/page/en/motherboard/motherboard_detail.php?fMTYPE=Socket%20939&pPRODINFO=Utility&pMODEL_NAME=AV8

Hilsen
axelbjarne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-05-05 08:34

Det er måske ikke nok at du har administratorrettigheder på dit brugernavn.
log ind sådan:

administrator
ditpassword

Accepteret svar
Fra : axelbjarne

Modtaget 100 point
Dato : 27-05-05 11:15

Prøv at droppe dit password og brugernavn, så er man automatisk administrator.

Hilsen
axelbjarne

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 30-05-05 17:16

Hej Igen.

Det var sku windows som skabte problemet.. jeg ominstallerede winxp, og så virkede guru.

Men Tak forhjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : gobling

Dato : 05-06-05 22:44

Tak for svaret axelbjarne.