/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
download radio
Fra : hotstuff_II
Vist : 460 gange
100 point
Dato : 22-05-05 13:55

leder efter en side hvor man kan downloade en radio, hvor man selv kan instille frekvenser..!?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-05-05 14:42

Her er der en som er beskrevet i forrige nr. af Komputer for alle

Kan hentes her http://www.viddiradioplayer.com/

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 22-05-05 15:07

den virker ikke når man installer den..

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-05-05 16:41

Jeg ved ikke lige hvad det er der er galt med deres download, jeg har den selv installeret og den virker fint.
Prøv igen senere.

Her er der en anden

http://pirateradionetwork.com/

Fijala

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 100 point
Dato : 22-05-05 16:53

Det ser ud til at man skal have Real Player installeret for at Viddiplayer virker. Selv om de også skriver Windows Media Player. Jeg har lige afprøvet her og det virker hvis Real Player er installeret og ikke uden.

Fijala

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 22-05-05 18:15

kan man ikke få en hvor jeg selv kan indsætte frekvens..??? vil nemlig gerne høre radio skive

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-05 18:24
Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 23-05-05 11:13

Jeg har prøvet Viddiradioplayer og den kunne downloades og fungere, men der er rigtig mange radiostationer den ikke vil starte op. Som om de ikke har opdateres deres links længe. Derfor ikke så holdbar i længden.

Kommentar
Fra : hotstuff_II

Dato : 24-05-05 19:57

hvordan instiller man den så på de frekvenser man gerne vil ha den på??

Godkendelse af svar
Fra : hotstuff_II

Dato : 01-06-05 21:41

Tak for svaret Fijala.