/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
severino
Fra : Franksp
Vist : 455 gange
54 point
Dato : 19-05-05 21:42

severino. Jeg gav dig kun 2 stjerner. Har fortrudt efter at have tænkt over det. Så kom ind her, så får du lidt mere for det. Det var et udemærket TIPS. Jeg tror, også desværre, at mange KLIKKER på alt, selvom der er blevet advaret om det.

Med venlig hilsen

Franksp

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 64 point
Dato : 19-05-05 21:59

Jamen jer er hos dig nu!

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-05-05 22:03

Godt severino. Du får her lidt ekstra point. Som sagt, synes jeg, at dit tips var bedre end jeg bedømte det til.

Kan du ha' en god week-end.

De venligste hilsener

Franksp

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 19-05-05 22:03

Tak for svaret severino.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-05-05 22:10

Severino, da jeg ikke kender dig her på KanDu, var jeg lige inde, at på din profil. Den synes jeg er alletiders.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-05-05 22:26

Tak Franksp