/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
? Til molokyle
Fra : arne.jakobsen
Vist : 529 gange
50 point
Dato : 19-05-05 16:59

Hej Henrik.

Jeg har lige hørt Nasar Kadar fortælle i Radioen (The Voice) at Bøssebaren Pan er mødestedet for Radikale i Kbh.

Kommentar udbedes.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-05-05 17:04

Du kan sagtens gå derhen uden at være Radikal.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-05-05 17:08

Hwa faen Eyvind, kommer du på Pan. OK, man kan da sikkert også komme ind uden at være bøsse.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-05-05 17:12

OK hvem gir.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-05-05 17:16

Ja nu har jeg jo delt kortene ud. No offence intended.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 19-05-05 17:39

Hej
Det er jo fordi at de Radikale er til begge sider,en dag til den ene, næste dag til den anden.
Så er udbudet jo også 50% større
IPM

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-05-05 18:32

Hvem fanden er Henrik?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-05-05 18:43

Henrik - er det ikke Prinsgemalen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-05-05 18:53

Tedd - Er det ikke gået op for dig at molo hedder Henrik. Og han er ikke nogen Fanden. I hvertfald ikke en hvilken som helst.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-05-05 21:28

tedd, du har da møj å lære ænu da! Troede da alle vidste at MOLO også delte navn med prinsen...og MIN FAR (ikke prinsen må jeg skynde mig at sige, min er meget smukkere)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-05-05 22:21

Så vidt jeg er informeret kommer Preben Kristensen (..fra Linie 3 ..og HAN er vist ikke Radikal ?) og Klaus Bondam (..HAN er til gengæld Radikal) dér, men hvad har det med politik at gøre arne.jakobsen ?

Undskyld. Jeg synes altså det er en noget underlig synsvinkel at stille tingene op på baggrund af ?

Nasar kan sige; hvad han lyster, men Det Radikale Venstre skal da ikke tages til indtægt for hvad han (Khader) måtte have udtalt om dette og hint. Det Radikale Venstre skal da heller ikke lægge 'ryg' til ALT hvad undertegnede kommer med af livsytringer ?

</FULDAFFORUNDRING>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-05-05 22:32

arne.jakobsen -> Skulle du være interesseret i at besøge bøsse-værtshuse i KBH, hvor du også kan være 'heldig' at møde omtalte personager? ...og ligesindede? Bør du besøge : Mens' Bar ..i Pisserenden : http://www.pisserenden.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-05-05 22:40

Godt ord igen, men det er alm. viden at såvel Preben som Claus er bøsser, jeg synes bare det er lidt sjovt at Nasar på en offentlig radiokanal fortæller at De Radikale i Kbh. har valgt en bøssebar som deres foretrukne mødested.

Nej det er IKKE en underlig synsvinkel. ALLE valgte politikere må tænke over hvad de siger når de bevæger sig i det offentlige rum. Og at Nasar i åben radio har kædet Københavnske Radikale sammen med et bøsseværtshus, er altså ikke skide smart. Homoseksualitet er bestemt ikke politisk, men når Nasar siger det han gør, så har han altså "gøret" i nælderne. Ha ha.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 19-05-05 22:46

Du hører vist ikke radio om lørdagen på P3; mellem 9 og 12 arne.jakobsen ?

Du ved : MONOPOLET : http://www.dr.dk/p3/monopolet/

Der ka' du eddermanemig hører meget sludder fra Nasar og andre offentlige 'personligheder'

Det 'bedste' er sgu når 'S-/KOEN' Susanne Bjerrehus er med Slüters' 'gamle' sekretær

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-05-05 22:47

Molo - Jeg HAR besøgt alle typer af værtshuse i Kbh. Jeg boede ca. 10 år i Nyboder. Har intet imod bøsser eller lebbere.

Jeg er jo lidt ældre end dig molo. glem ikke det.

Synes dog stadig at det er sjovt at de Københavnske Radikale har valgt en bøssebar som stamværtshus.

Og det er ikke mindre sjovt at molo ikke kan finde en sjov kommentar. Det er sørgeligt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-05-05 22:51

Radikale i Hovedstaden mødes i : http://www.radikale.dk/article.aspx?aid=40194

Du skal være velkommen arne.jakobsen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-05-05 22:54

Ps. Jeg kan desværre ikke selv deltage, da jeg er på fisketur : http://www.lfk1940.dk/konkurrencer.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-05-05 22:57

Radikale holder møde i en telefonbox....................har jeg hørt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-05-05 23:00

Måske I kunne møde Bjørn Lomborg sammesteds ...altså: Mens' Bar ? ...eller Pan Club ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-05-05 23:06

Molo - Nu vil jeg gøre ligesom du plejer, nemlig at lukke tråden når den er sjovest.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-05-05 23:10

De wa skit så ring endda. Hyg. Her i Herning hår wi æt såen noe krudtbarer. Wi ka møe dem oweraalt.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-05-05 23:22

øøh MOLO hvad er pæmien i den der fiskekonkurrence..jeg er begyndt at ÆLSKE fisk..så kom endelig forbi med et eksemplar

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-05-05 23:23

Kunaat

Sinilluaritsi

Takuss...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-05-05 23:28

mangorossa -> Præmierne er ikke vigtige ...men ÆREN

25 præmier; som regel fiskegrej, fribilletter til Øresunds tur-bådene, Gml. Dansk, Rødvin, div abonnementer på lystfiskeblade osv..

..ikke noget for dig

</TRÆKKERSNARTTORSKILAND>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-05-05 00:25

Ok Molo er Henrik!! Troede bare man ikke skulle nævne det!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-05-05 11:36

Årggh MOLO jeg er nu gået hen og begyndt at spise umådelig meget fisk..og en fisketur, vel og mærke når vejret er godt ville ikke være at kimse af...
Sååeh kom dubare et smut herover så tager vi 2 på fisketur

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-05-05 11:48

mangorossa -> Det lyder fristende, men min tid er meget knap i øjeblikket :

Hovedbibliotekets IT-funktion 35-40 timer pr. uge.
Frivilligt socialt arbejde 5 timer om ugen.
Rengøring 4 timer om ugen.
Politisk arbejde 2-4 timer om ugen.
Småjobs for venner og bekendte 5 timer om ugen.
Dertil kommer kandu.dk (..kunne undværes ) ca. 30 timer om ugen.

..sådan kommer det til at køre indtil d. 25-07-05 !!!

Utroligt at jeg overhovedet har tid til en fisketur i ny og næ

</MOLOKYLE>