/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Indbydelse
Fra : bauchmann
Vist : 10268 gange
400 point
Dato : 18-05-05 11:28

I anledning af min 60 års dag vil jeg gerne kunne sende en indbydelse der ikke er alm. Der skal være humor bl.a. i form af tegninger. Er der nogen der kan hjækpe?
Torben

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-05 11:31

De fleste tegneprogrammer kan lave sådanne, men hvilke programmer har du til rådighed?
Dernæst er der online mulighed for at sende, men det er vel næppe det du vil.

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 18-05-05 11:34

Du kunne tage en tegneserie-"strip" og ændre teksten så den passede på dig...

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 18-05-05 11:45

Hej

Ja, der findes mange sjove indbydelser. Bruger selv noget sjovt.
der findes en hjemmeside www.festsange.dk der er også indbydelser, men jeg ved ikke hvor sjove og anderledes de er.

Med venlig hilsen
hawaii7

Accepteret svar
Fra : gnegg

Modtaget 410 point
Dato : 18-05-05 12:45

Hej

Både i Word og i publisher findes der tegninger fra multimedieklip. Der findes endda mange, mange flere inde på:
http://office.microsoft.com/clipart/default.aspx?lc=da-dk
Altså office-pakkens hjemmeside under clipart.

Hvis du er interesseret i en ramme til indbydelserne, findes der en del i Publisher.

Ellers findes der forskellige sider hvor der findes alt til fødselsdage og fester.
www.festsange.dk
www.hverdagogfest.dk
www.abcfest.dk

MVH
Martin

Kommentar
Fra : gnegg

Dato : 18-05-05 12:45

Hej

Både i Word og i publisher findes der tegninger fra multimedieklip. Der findes endda mange, mange flere inde på:
http://office.microsoft.com/clipart/default.aspx?lc=da-dk
Altså office-pakkens hjemmeside under clipart.

Hvis du er interesseret i en ramme til indbydelserne, findes der en del i Publisher.

Ellers findes der forskellige sider hvor der findes alt til fødselsdage og fester.
www.festsange.dk
www.hverdagogfest.dk
www.abcfest.dk

MVH
Martin

Kommentar
Fra : stilke

Dato : 18-05-05 16:05

Mange tak for indbydelsen, jeg glæder mig da.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 21-05-05 12:16

bauchmann >> hvilke programmer har du til rådighed ?

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 21-05-05 12:28

Jeg har XP home og hvad dertil hører. Er der ikke noget på nettet der kan hentes ned. Jeg har ikke meget forstand på det. Så skær evt. svar ud i pap.
Torben

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 12:38

Har du Works eller Office

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 21-05-05 12:49

Office 2000.
Torben

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 12:49

Her er templates/kort til Word
http://www.find-me-a-gift.co.uk/wedding/folded-card-Tuscany-invitation-instructions.asp#templates

Hvis du har Works er templates indbygget i programmet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 12:54

Godt - så er det bare at downloade (tag bare alle) - de fylder ikke meget.
Når du har downloadet dem - dobbeltklikker du bare - så åbner word.

Nu kan du klippe og klistre efter behov (teksten retter du bare til dansk)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 12:57

Billeder o.lign. er der masser af i din office.

Du går bare op i "indsæt" "billede" "multimedieklip"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 13:01

Mangler du sjove billeder, kan du støvsuge nettet.
Bare søg på billeder+sjove (danske sider) eller picture+fun (alle sider)

Når du finder et højreklikker du og trykker "gem som"

Pas lige på der ikke er copyright på billedet.

Godkendelse af svar
Fra : bauchmann

Dato : 22-05-05 15:12

Tak for svaret gnegg.