/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Dato på afsendt email?
Fra : rotweiler
Vist : 518 gange
40 point
Dato : 17-05-05 10:39

Er der nogen der ved om der er et eamil program hvor man kan se hvad dato sin mail blev sendt hvis man gemmer sine "sendte mails".?

Kommer 20 point ekstra på til midnat til den der svarer

Takker for hjælpen.

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 17-05-05 10:49

Microsoft outlook.

Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 17-05-05 11:07

Det kan man da også i Outlook Express.

Kommentar
Fra : Carsten_Poulsen

Dato : 17-05-05 11:08

Hvis du be'r dit mail program om at se egenskaberne for den mail du har sendt/modtaget får du oplyst alle tidspunkter og serverpunkter som mail'en har passeret. Du sender blot mail'en både til modtageren og dig selv, og så tjekker egenskaberne for mail'en

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 17-05-05 11:11

Man kan da også i både hotmail og mailme. Mon ikke man kan det i de fleste.

Accepteret svar
Fra : Sygate

Modtaget 50 point
Dato : 17-05-05 11:50

Hotmail har ikke, men gmail har. Læg evt. din email adresse så får du en invitation til den største og hurtigste gratis email der er.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-05-05 12:49

Hotmail angiver modtagedato.
Men de datoer er ikke så meget værd, da det er comp som laver denne dato, og hvis den ikke er rigtig, så passer datoen heller ikke.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 17-05-05 12:52

Jeg ahr aldrig hørt om et mail program hvor man IKKE kan se hvornår mails er afsendt og modtaget

Kommentar
Fra : Carsten_Poulsen

Dato : 18-05-05 19:33

Jeg er ikke helt sikker på, om du formulerer spørgsmålet korrekt.

Er det tid og dato for hvornår du har afsendt mail'en ???
eller ...
Er det tid og dato for hvornår modtageren har fået din mail ???

Kommentar
Fra : rotweiler

Dato : 19-05-05 11:16

Det er til www.qxl.dk
De skal have sendt en mail som bevis på at man har kontaktet køberen eller sælgeren, når en handel har fundet sted, hvis modparten trækker handelen i land, og påstår at man aldrig gav lyd fra sig.

Så er det rart at kunne få slettet en evt. negativ karakter hvis man ligger inde med et bevis på at man har sendt en mail til modparten den og den dato.

så det er dato for hvornår man har AFSENDT

Godkendelse af svar
Fra : rotweiler

Dato : 21-05-05 11:09

Tak for svarene. Har fået Gmail af en ven. Det ser godt ud.

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 21-05-05 11:27

Undskyld mig men hvad hjælper det med en dokumentation for afsendselse hvis modtageren påstår han ikke har fået den(mailen) i et sådant tilfælde vil en dokumentation for at den er modtaget hos vedkommende være noget bedre f.eks outlock kan man bede om kvitering for at vist/læst, det anser jeg for en bedre dokumentation.
Mvh. Fleng