/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Hvor ligger mappen
Fra : jangchr
Vist : 463 gange
200 point
Dato : 13-05-05 23:14

Jeg havde problemer med scriptfejl og så fik jeg denne løsning http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;823908.Jeg er kommet til trin 9,men hvor ligger den mappe(jeg forstår ikke lige det med på den computer hvor den delte mappe er placeret, skal du åbne Windows Explorer) er der nogen der kan forklare hvad jeg skal gøre

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 210 point
Dato : 13-05-05 23:39

Hvis du får scriptfejl når du åbner nogle sider på nettet, så skyldes de at siden er fremstillet dårligt, med en eller flere fejl.
Det er træls at skulle svare på om man vil prøve at køre siden ind igen, derfor skal du åbne internet explorer og i funktioner/internetindstillinger/avanceret skal du trykke gendan standarder.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 13-05-05 23:39

hej der,

Har du Windows 2000 ??

dette skulle vist også virke i XP
du lukker denne computer (klikke på Denne computer) prøv at går i Documents and Settings og se om den mappe du har oprette ikke skulle ligge der. derefter skal du HøjreKlikke på mappen og vælge Deling og sikkerhed.

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 13-05-05 23:42

RETTER LIGE MIN "kommentar"

det må være tidspunktet da jeg (tro jeg) misforstod dit sprøgsmål,

Godkendelse af svar
Fra : jangchr

Dato : 13-05-05 23:49

Tak for svaret pallebhansen.Jeg har godt nok kun prøvet på en hjemmeside hvor jeg er sikker på at der kommer en scriptfejl og det kom der ikke efter jeg gendanede standarder