/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Billigt fly til Alanya
Fra : Mallie
Vist : 10350 gange
100 point
Dato : 13-05-05 11:12

Hvis man kun skal bruge flyrejsen t/r til Alanya, Altså UDEN hotel. Hvem er så billigst ?

/Mallie

Accepteret svar
Fra : Backtee

Modtaget 50 point
Dato : 13-05-05 12:12

Faktisk er den billigste måde at komme afsted til den slags steder som regel chartertilbud.

Charterselskaberne får nogle gode priser og kan på den måde konkurrere med flyselskaberne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-05-05 12:47

Jeg er ikke enig i Baktees mening, og har selv med prissucces brugt www.maerskair.dk og www.sterling.dk

Charterselskaberne har af og til ledige pladser på deres fly, men bruger først og fremmest pladserne til deres totalkunder. Samtidig har de nævnte selskaber meget større udvalg.

Men ellers kig på http://www.flybillet.dk/

Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-05-05 12:55

Hmmmm Backte .... du mente måske charterfly???

De selskaber jeg nævner er jo osse charterfly, og jeg troede du mente at man med fordel kunne booke hos f.eks Spies rejser. Det kan man, men der er ikke nogen prisfordel, og deres pladser er i sagens natur begrænsede.

Kommentar
Fra : sjubbi

Dato : 13-05-05 17:07

Hvis du har mulighed for at flyve fra hamborg, kan jeg anbefale Air Berlin eller Hapag-Lloyd. Bl.a. sidstnævnte har netop nu billetter til 29 euro hver vej, det er vel at bemærke incl. afgifter og skatter af enhver art. Omregnet til danske kroner snakker vi således under 500,- for en retur billet, god tur. Du finder dem på disse links: www.hlf.de eller www.ab.de

Hilsen Sjubbi

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 14-05-05 12:14

Hej Mallie
Prøv hos Apollo. Jeg har været heldig at komme til Rhodos for kr.198,00 for en enkeltbillet.
Men det kommer jo selvfølgelig an på hvornår du skal afsted. Men det er da værd at prøve.
http://www.tickets.apollorejser.dk/

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : 0463

Dato : 20-05-05 22:32

hej prøv eventuelt:

http://www.kronerejser.dk

Med venlig hilsen 0463

Kommentar
Fra : dyrbye

Dato : 06-06-05 11:20

Hej Mallie - fandt du en billig rejse til Alanya?

Kommentar
Fra : Mallie

Dato : 07-06-05 14:45

Nej, det er blevet udsat til næste forår

Godkendelse af svar
Fra : Mallie

Dato : 05-01-06 12:59

Tak for svaret Backtee.