/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Rogue Spear + Windows XP
Fra : jmmm
Vist : 468 gange
100 point
Dato : 11-05-05 21:49

Hej

Jeg har tidligere spillede meget Rainbow Six "Rogue Spear", og vil nu spille det lidt igen, men jeg kan simpelhen ikke få det til at virke på Win XP er der nogen, der kan hjælpe. Har installeret opdateringsfilen RGE205uk, men det virker hellere ikke

???????

jmmm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-05 22:18

De løsninger som andre har brugt har været at ændre kompabiliteten til win95 eller 98 men vigtigst af alt din skærm skal være 60 Hz.
Men det er et evigt tilbageværende problem med ældre spil og WinXP.
Du kan forsøge om det løser problemet.

Kommentar
Fra : jmmm

Dato : 11-05-05 22:39

Prøvet det og det virker ikke. Jeg har win xp home

Amd 64 3000+
1024 mb ram
geforce fx5500

jmmm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-05 22:43

Din maskine er skam udmærket - det er grafikken der er FOR GOD.
Nogen har også ladet andre programmer såsom outlook e.lign. løbe i baggrunden - og det har også virket.
Det hele er et grafikproblem - de nye maskiner er alt for gode til gamle spil.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 12-05-05 00:04

Det kan osse have noget at gøre med dual ram! nogle ældre spil kan ikke allokere dual ram! F.eks Need for Speed 2!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-05-05 00:22

Det kan du have ret i, tedd.

Derfor er det bedste råd til folk der vil køre gamle spil:

Brug en gammel win 95-98 komputer til de gamle spil

Så virker det.

Godkendelse af svar
Fra : jmmm

Dato : 18-05-05 21:46

Tak for svaret tedd.