/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
Brevkasse!!
Fra : Annehvid
Vist : 818 gange
50 point
Dato : 11-05-05 17:31

Hejsa allesammen ... jeg har lige åbnet en bravkasse på min hjemmeside ... i er velkommen til at spørge frit fra hjertet jeg vil besvare alle så godt jeg nu kan *S* www.ingehvid.dk

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 11-05-05 17:42

skulle dette ikke være et tip?

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 11-05-05 17:44

Ja for så har du en mulighed for at stille et spørgsmål ... er det måske ikke et råd til at få en klarhed på noget du måske går og tænker over ???
MVH ANNE

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 11-05-05 17:46

Og lige en ting mere .... jeg får min meddelese ud til flere *S*

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 11-05-05 18:17

modersvilje ... har du en kommentar til mit svar?
Du spurgte selv lidt provekerende.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 11-05-05 19:45

Jeg er lidt nysgerrig.

Hvad er det du ved som du kan fortælle andre?

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 11-05-05 19:51

Jeg har ikke sagt jeg ved mere end andre ... har jeg ? *GGG* det er da utroligt som folk dog kan misforstå HAHA

Accepteret svar
Fra : eskild8720

Modtaget 50 point
Dato : 11-05-05 19:52

hejsa anne
god side du har lavet god måde at mindes på held og lykke i fremtiden.
eskild

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 11-05-05 19:54

Tak eskild ... sødt sagt af dig *S* til en forvæksling *GG* hygge

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-05-05 21:30

Annehvid

Jeg har fulgt med i mange af dine "spørgsmål"

Jeg tillader mig nu at komme med min mening.

Jeg kan godt forstå dit savn af din mor. Indholdet i den tekst, der er skrevet, beviser det.

Men, ja så kommer mit men. Jeg synes hjemmesiden ligner en "farvelade"
Jeg vil prøve at forklare, hvad det er jeg mener med en farvelade.

Forsiden.
Du vælger en urolig baggrund. Et flagrende flag. Guldbogstaver der "uroligt" glimter.
Henvisning til gæstebogen er også urolig.

Intro
Det samme gentager sig her. Den tekst, der ved siden af billedet med din mor med lyset er ikke til at læse.

Forhistorie
Igen urolig baggrund, samtidig "lev vel i nuet" følger markøren, og blinkende lys.

Mors død
Trist grå baggrund og igen markøren der følger en ulæselig tekst. Baggrunden er vel valgt fordi du er trist.

Mors ånd
Urolig baggrund

Clairvoyiant
Markøren bliver fulgt af en "flydende" tekst.

Kontakt fra min mor
Igen urolig baggrund

Brevkasse
Flere farvevalg af tekster.

Mine digte
En urolig baggrund, men teksten er til at læse.

Du skifter så meget mellem farverne. Samt det, at jeg ikke synes de farver, du sætter sammen, passer til hinanden. En "urolig" markør og så er der også musik.

Det virker meget forvirrende for mig, men jeg kan godt forstå, at du på denne måde prøver at komme dig over sorgen.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 11-05-05 21:59

Tak ans for din kritik ... den vil jeg selvfølgelig ta til en obervejelse ... men det skal jo komme fra hjertet *S*
Knuss Anne

Kommentar
Fra : hutlihat

Dato : 11-05-05 22:12

Her er mere "provokation"
Din hjemmeside minder om et tivoli med alt for meget tingeltangel, og alt for mange farver.

Det er ok at komme igennem en sorg ved at gøre som du, men jeg har osse læst en del af dine "spørgsmål" herinde, og på mig virker det ikke ok, at man via en anden hjemmeside end sin egen, nemlig kandu, "dyrker" sin sorg ved at inddrage fremmede i processen.

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 11-05-05 22:44

Det er din mening *S* men jeg føler det er min pligt at vidergive det jeg har oplevet ... og kan du gætte hvad det er ??? *SS*
knuss Anne

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 11-05-05 22:46

Og desuden har jeg min måde at gøre det hele positivt på istedet for alt skal være så KEDELIGT

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-05-05 23:02

Du har da også ret til at gøre det positivt på, på din måde.

Hvis du vil have respons på din hjemmeside, så mener jeg, at du skal ændre farverne på den.

Som den er nu, synes jeg ikke den er "pæn", men vi er jo så forskellige.

Din brevkasse mener jeg også skal være "hjælpe hinanden"

På nuværende tidspunkt mener jeg ikke, at du er i stand til at give "gode råd". Du er jo ikke kommet dig over din egen sorg.

Jeg føler, at du på nuværende tidspunkt kun søger andre, der har det som du, så du på den måde kan bearbejde din egen sorg.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 11-05-05 23:32

Kære ans ... på en måde kan jeg give dig ret .... jeg kommer nok aldrig over min sorg uanset hvad jeg end oplever .... men jeg er i stand til at lytte og give den råd jeg føler er rigtig *S*
Jeg skal på ingen måder gøre mig klogere end andre og det er jeg heller ikke .... men jeg har nogle meget stærke oplevelser og opdagelser som jeg er istand til at dele med andre og det har jeg ikke tænkt mig at sætte en stopper for*S*
Mange Hilsner Anne

Godkendelse af svar
Fra : Annehvid

Dato : 12-05-05 15:15

Tak for svaret eskild8720.

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 12-05-05 16:54

velbekomme håber at dig og din familie får det bedre i fremtiden.
knusser
eskild