/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hotmail spørgsmål
Fra : Seeman
Vist : 853 gange
50 point
Dato : 11-05-05 14:17

Af en eller anden årsag kan jeg ikke længere komme ind på min hotmail addresse. Når jeg prøver står der at jeg skal "underskrive" diverse aflaler med Microsoft. Er der nogen der har oplevet noget lignende, og ved hvad der sker?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-05-05 15:02

Sådan er det nu om dage!
Microsoft er også blevet mere grådig!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-05-05 15:40

Du bør kunne tilgå din hotmail her www.msn.dk hvor det stadig er gratis.
Det er ikke gratis at lægge din hotmail ind i Outlook og Oulook Express.
Men det kan den nye gmail fra google - som du lige skal ha' fra en anden gmail-bruger.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-05-05 15:55

Jeg bruger yahoo's hotmail på 1Gb som også kan hentes via OE - det fungerer meget tilfredsstillende.
http://login.europe.yahoo.com/config/login?.intl=dk&.src=ym&.done=http://mail.yahoo.com

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-05-05 15:57

Du skal kopiere hele linket - kandu har lavet lidt rod i det.

//bentjuul

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-05-05 19:35

Ja jeg mødte osse problemet! Kan have noget med den sikkerhedsupdate der kom forleden dag!

Kommentar
Fra : Seeman

Dato : 11-05-05 19:58

Hvordan kan jeg undgå det der Passport Network og beholde min e-mail addresse som den er nu?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-05-05 20:23

Jeg har da stadig (7-9-13) min hotmail adresse men har et par gange været nødt til at hoppe hen og "verificere" min mail som jeg blev bedt om.
Og den kører stadig under OE5 - men jeg frygter at snart forsvinder.
Måske betaler jeg de 140 kr. det koster om året.

Kommentar
Fra : Seeman

Dato : 11-05-05 20:25

Hvad hvis man vil have en gratis mail addresse?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-05-05 20:27

gmail...........google mail er god.

Kommentar
Fra : Seeman

Dato : 11-05-05 20:28

Jamen jeg vil gerne beholde min nuværende...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-05-05 20:31

Jeg mener fortsat at du kan tilgå din hotmail i fremtiden via webmail.
www.msn.dk

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 12-05-05 00:07

Du skal bare underskrive, så virker din adresse igen! Det gjorde den på min!

Godkendelse af svar
Fra : Seeman

Dato : 13-05-05 14:38

Tak for svaret tedd.