/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sluk for computer
Fra : Smukke_Ole
Vist : 361 gange
100 point
Dato : 09-05-05 10:29

Jeg kører XP PRO m. SP2 og fuldt opdateret.
Mit problem:min genvej til hurtig sluk på skrivebordet er forsvundet. d.v.s. genvejen ligger der, men er helt tom.
Hvad var det nu man skulle for at få den genvej til at virke ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-05-05 10:51
Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 09-05-05 16:06

-> pallephansen

Tak for tippet. Det virker bare ikke. Når jeg har oprettet genvejen o.s.v og vil afprøve mit produkt, kommer der er fejlmeddelelse med at der er et modul, den ikke kan finde.
Først måtte jeg desuden kopiere run32dll.exe in i C:\WINDOWS fra C:\WINDOWS\SYSTEM32, hvor den havde forputtet sig.

Smukke_Ole

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 09-05-05 16:58
Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 10-05-05 09:05

Tak for svaret pallebhansen. Det var lige det, jeg skulle bruge

Smukke_Ole