/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Filer til download.
Fra : stjuma
Vist : 386 gange
150 point
Dato : 08-05-05 16:55

Hej.

Jeg har nogle filer (kirkebøger, folketællinger m.m.) som jeg gerne vil lægge ud på min hjemmeside.
Lægger jeg dem bare ud, som alt andet jeg uploader til siden? Eller hvad?
Næste spørgsmål: Hvad gør jeg så det er muligt for de besøgende at downloade dem bagefter?

mvh
Steen.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 150 point
Dato : 08-05-05 17:36

På vores server ligger der 3 mapper
cgi-bin - bruges ikke lige nu
files - her ligger det jeg vil lade folk downloade
html - hvor hjemmesiden ligger
sådan her:
ftp://www.hirsenet.dk

Godkendelse af svar
Fra : stjuma

Dato : 01-01-06 18:20

Tak for svaret emesen.