/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
POST-fejl ved start - 8603 Fejl ved pege~
Fra : steenfibiger
Vist : 560 gange
100 point
Dato : 08-05-05 12:40

Når jeg starter Windows 98 kommer der følgende fejlmelding:
IBM Sure Path-konfigurationsfunktionerne
Post-fejl ved start
8603 Fejl ved pegeudstyr

Konsekvensen er et jeg ikke kan bruge musen, som er sat COM-porten.

Det er en ældre komputer og en ældre mus. Skal jeg prøve en nyere mus? Eller hvad er der galt?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 08-05-05 13:33

Brug en PS/2 mus.

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 08-05-05 14:48

Takfor tipset, det prøver jeg at købe. Jeg vender tilbage, når jeg har prøvet det.

Godkendelse af svar
Fra : steenfibiger

Dato : 16-05-05 12:10

Tak for svaret refi. Det var lige præcist det, der skulle til for at få Windows 98 til at fungere. Jeg har før brugt den gamle mus, uden at der var problemer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-05 12:22

Selv tak