/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Forklædning! Hvordan, hvor?
Fra : rapandenrap
Vist : 375 gange
240 point
Dato : 08-05-05 12:14

Jeg vil gerne kunne "forklæde" mig så ingen kan genkende mig. Det skal være seriøst og ikke et eller andet teaterpjat udstyr.

Det jeg leder efter er et sted hvor man f.eks kan købe falsk overskæg/skæg, rigtige parykker, og andre ting som falske næser og hvad ved jeg.

Eksisterer sådanne steder overhovedet i Danmark?

Kommentar
Fra : rapandenrap

Dato : 08-05-05 12:18

P.S. Det må godt være i udlandet hvis det ikke findes i Danmark.
Man kan vel altid bestille på nettet.

Accepteret svar
Fra : maj_britt

Modtaget 250 point
Dato : 08-05-05 12:20

Prøv at kigge på dette link, måske du kan bruge det:

http://www.dramashop.dk/group.asp?group=3

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-05-05 13:35

Du kan også prøve at søge på De gule sider med søgeordet Teaterrekvisitter

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-05-05 13:52

høh - hjælp dog bankrøveren med at forklæde sig kære venner

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-05-05 14:03

miritdk

Det var også min første tanke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-05-05 14:20

ans - iflg denne tråd : http://www.kandu.dk/dk/spg/66423 så tror jeg efterhånden bare rapandenrap (ny bruger idag lol) bare er en lurer

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 08-05-05 14:29

Hov hov, halvpart i det udbytte du får ved det bankrøveri, BASTA.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-05-05 14:34

filans også at folk bruger låse uden nøglehuller idag hvad rap..............

Kommentar
Fra : rapandenrap

Dato : 08-05-05 14:49

Arrjjj... Så slemt er det ikke

København er jo bare en lille by. Rart at være anonym i ny og næ.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-05-05 14:57

det er ski da bare at færdes hvor man ikke plejer så rap - lol

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-05-05 15:07

rapandenrap

er det her du ikke vil genkendes

Citat
rapandenrap Dato : 08-05-05 15:03

jeg har selv prøvet Viagra flere gange selvom jeg kun er 19 år.
Husk:

Viagra virker ikke (Ikke altid dog) hvis du har drukket.

Viagra hjælper dig ikke til at få rejsning, men hjælper dig kun til at holde den rejsning du i forvejen har.
(Så det SKAL være en kvinde du tænder på, eller en der KAN tænde dig).

Det havde ingen bivirkninger overhovedet. Jeg købte det på Istedgade på et hotel

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-05-05 15:09

ans for hulan da

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-05-05 18:16

Hvad med at finde en make-up-artist?

Dennis Knudsen f.eks eller en, han kan anbefale.

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 09-05-05 06:17
Godkendelse af svar
Fra : rapandenrap

Dato : 09-05-05 12:13

Tak for svaret maj_britt.