/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Testspørgsmål
Fra : Smukke_Ole
Vist : 411 gange
50 point
Dato : 07-05-05 13:29

Dette er kun for at teste om jeg kan sende spørgsmål til Kandu.
Det kunne jeg nemlig ikke hele formiddagen p.g.a. at jeg havde "pillet" i registreringsdatabasen. Nu har jeg lavet en reperation, som jeg håber har virketr.
Er der nogen der ved, om en reperation også reparerer registreringsdatabasen ?

Smukke_ole

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-05-05 13:49

hvor er det godt at det virker igen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-05-05 13:50

Hvis du mener en systemgendannelse, så bruger den registreringsdatabase der var i brug da du lavede systemgendannelsespunktet! Den reparer ikke en senere regitreringsdatabase!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-05-05 13:51

Smukke_Ole

Jeg kan da læse dit spørgsmål

Citat
Er der nogen der ved, om en reperation også reparerer registreringsdatabasen ?

Der er sikkert en bruger, der kan svare dig.

Hilsen ans og god week-end

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-05-05 14:34

Ja, ja Ole pil'finger
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;318378
Hygge...
Søren

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 60 point
Dato : 07-05-05 14:37
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-05-05 14:40

Er det reparation eller systemgendannelse?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-05 17:16

Jeg hælder også til : http://www.wintip.dk/xp/guides/recover/rstrui.htm

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 17-05-05 06:23

Tak for svaret CLAN.