/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tror du på dén ???
Fra : molokyle
Vist : 380 gange
40 point
Dato : 07-05-05 00:13

[hør] ..er den for tyk eller hva' ???

http://theinquirer.org/?article=22838

...kommentarer og lignede historier modtages med kyshånd og point

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 07-05-05 00:23

- jamen hvorfor ikke

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 07-05-05 00:29

den er gammel. Så den på newz.dk for lang tid siden....!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-05-05 00:31

HØH - molokyle er også gammel (i gårde) og ham har du ikke set (formoder jeg)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-05 00:35

Den oversatte konversation fra tysk til engelsk er nu ikke mindre morsom

http://www.totalillusions.net/forum/index.php?showtopic=328

..minder mig om en eller anden ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-05 00:40

ting27 -> Ikke alle læser newz.dk, men hvis du har noget nyere nørdet pladdertech snak ..så hit med det

Gerne nyere end : http://www.datatek.net/Humor/Windows_Error_Codes

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-05 00:42

...eller : http://www.guld.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 07-05-05 00:46

hmm.. Er det her good stuff??
http://www.intheholehegoes.com/feed/

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 07-05-05 00:47

nørdet.. ok.
Syg hund, og en computer
http://www.techreviewer.com/forum/viewtopic.php?t=199

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-05 10:14

*LOL* ..så er vi ved at være der. Dén var sgu go' ting27. Endnu en grund til jeg aldrig skal ha' hund

..men det er gået op for mig, hvorfor nogle mennesker omtaler deres maskine som : En lortecomputer

Jeg kom lige i tanke om en nørd fra det virkelige liv, som fik en klækkelig miljøbøde for at have tilsluttet sin computer og hjemmebyggede effektforstærker ....til den nærved liggende Å

Tjoeh... han brugte såmen Å vandet som kølevand til begge dele og da vandet var omkring 2 grader celcius varmere ved udløbet end ved indtaget, blev det betragtet som miljøforurening. Jeg gad nok se (..men ikke høre) dén forstærker

</NØRD>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-05-05 10:15

Ja - jeg tror på det.................hit med påængerne. (kyshånden kan du bruge til tøserne)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-05 10:23

..øeh emesen, så hack lige : 80.197.191.119

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-05-05 10:57

Det har jeg gjort..................Access denied.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-05 11:47

emesen -> Prøv med dit password

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-05 11:50

..til : http://hirsenet.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-05-05 11:57

Det hjælper ikke - min IP er blokeret og der dukker sådan en op:
Sidst opdateret 05/07/2005 11:53:35 - selvom den er lavet igår.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-05 11:59

..om ikke andet, så gør noget ved "Helle spiller" på : http://hirsenet.dk/gemme/helle.htm ! Det kører ikke rigtigt

Prøv :
[code]
<html>
<title>play</title>
<body>
<object ID="myMediaPlayer"
classid="CLSID:22D6F312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95"
width="320" height="240">
<PARAM NAME="AudioStream" VALUE="-1">
<PARAM NAME="AutoSize" VALUE="-1">
<PARAM NAME="AutoStart" VALUE="-1">
<PARAM NAME="AnimationAtStart" VALUE="-1">
<PARAM NAME="AllowScan" VALUE="-1">
<PARAM NAME="AllowChangeDisplaySize" VALUE="-1">
<PARAM NAME="AutoRewind" VALUE="0">
<PARAM NAME="Balance" VALUE="0">
<PARAM NAME="BaseURL" VALUE="">
<PARAM NAME="BufferingTime" VALUE="5">
<PARAM NAME="CaptioningID" VALUE="">
<PARAM NAME="ClickToPlay" VALUE="-1">
<PARAM NAME="CursorType" VALUE="0">
<PARAM NAME="CurrentPosition" VALUE="-1">
<PARAM NAME="CurrentMarker" VALUE="0">
<PARAM NAME="DefaultFrame" VALUE="">
<PARAM NAME="DisplayBackColor" VALUE="0">
<PARAM NAME="DisplayForeColor" VALUE="16777215">
<PARAM NAME="DisplayMode" VALUE="0">
<PARAM NAME="DisplaySize" VALUE="0">
<PARAM NAME="Enabled" VALUE="-1">
<PARAM NAME="EnableContextMenu" VALUE="-1">
<PARAM NAME="EnablePositionControls" VALUE="-1">
<PARAM NAME="EnableFullScreenControls" VALUE="0">
<PARAM NAME="EnableTracker" VALUE="-1">
<PARAM NAME="Filename" VALUE="http://hirsenet.dk/gemme/hellespiller_1.mpg">
<PARAM NAME="InvokeURLs" VALUE="-1">
<PARAM NAME="Language" VALUE="-1">
<PARAM NAME="Mute" VALUE="0">
<PARAM NAME="PlayCount" VALUE="1">
<PARAM NAME="PreviewMode" VALUE="0">
<PARAM NAME="Rate" VALUE="1">
<PARAM NAME="SAMILang" VALUE="">
<PARAM NAME="SAMIStyle" VALUE="">
<PARAM NAME="SAMIFileName" VALUE="">
<PARAM NAME="SelectionStart" VALUE="-1">
<PARAM NAME="SelectionEnd" VALUE="-1">
<PARAM NAME="SendOpenStateChangeEvents" VALUE="-1">
<PARAM NAME="SendWarningEvents" VALUE="-1">
<PARAM NAME="SendErrorEvents" VALUE="-1">
<PARAM NAME="SendKeyboardEvents" VALUE="0">
<PARAM NAME="SendMouseClickEvents" VALUE="0">
<PARAM NAME="SendMouseMoveEvents" VALUE="0">
<PARAM NAME="SendPlayStateChangeEvents" VALUE="-1">
<PARAM NAME="ShowCaptioning" VALUE="0">
<PARAM NAME="ShowControls" VALUE="-1">
<PARAM NAME="ShowAudioControls" VALUE="-1">
<PARAM NAME="ShowDisplay" VALUE="0">
<PARAM NAME="ShowGotoBar" VALUE="0">
<PARAM NAME="ShowPositionControls" VALUE="-1">
<PARAM NAME="ShowStatusBar" VALUE="0">
<PARAM NAME="ShowTracker" VALUE="-1">
<PARAM NAME="TransparentAtStart" VALUE="0">
<PARAM NAME="VideoBorderWidth" VALUE="0">
<PARAM NAME="VideoBorderColor" VALUE="0">
<PARAM NAME="VideoBorder3D" VALUE="0">
<PARAM NAME="Volume" VALUE="100">
<PARAM NAME="WindowlessVideo" VALUE="0">
</object>
</body>
</html>
[code]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-05-05 12:12

jeg ved godt at det ikke kører så godt...................men jeg aner ikke hvad der skal gøres.........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-05-05 08:38

[hør] Her så lige en sur morgenbøvs :

Citat
Hejsa

Efter scanning af dit webhotel, har vi fundet filer som ikke er tilladt i følge De regler som er skrevet for brugen af Frac.dk services.
Vi har derfor valgt at deaktivere dit webhotel
Hvis ikke disse filer er fjernet fra dit webhotel inden 24 timer, vil det medføre sletning af denne hjemmeside, uden videre varsel.
Her er en liste over de filer som er i strid med vores regler.

/web/www/frac/users/molokyle/temp/ted.exe
/web/www/frac/users/molokyle/temp/ted.zip

Med venlig hilsen
Frac.dk

P.s. Da denne mail er sendt automatisk af serveren kan den ikke besvares. Send ikke mails til webmaster om denne mail, da den ikke vil blive besvaret.

Farvel hjemmeside ;-c

Det er dælme kort response tid de giver på frac.dk og i øvrigt var det en laptus at jeg lagde filerne dér. Det var blot for at hjælpe en kandu.dk bruger der søgte en DOS editor. TED.EXE er blot en lille DOS editor jeg skrev i 1992 i Turbo Pascal.

Nu kan jeg slet ikke logge ind på http://www.frac.dk og hverken brokke mig i forum eller oprette en ny side

Kan I komme ind ..eller har de bannet min IP ? ..og skrive til Webmaster, kan jeg tilsyneladende også glemme alt om

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-05-05 08:41

Jeg skal på mit søndags rengøringsjob, men er senest tilbage her kl. 14, hvor jeg har en vasketid.

Ser frem til at høre fra jer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-05-05 12:04

ERROR
The requested URL could not be retrieved

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-05-05 21:55

Molokyle - du har jo adsl, så du kan jo hoste din egen side til opload.
Den gamle comp er rigelig til formålet.
Serveren er gratis - det er en SME/Linux-server.
Og der findes gratisdns til henvisningen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-05-05 09:16

emesen -> Jeg har stofa ..i en eller anden afskygning. At jeg ikke selv hoster skyldes ar jeg gerne vil begrænse mit elforbrug og umuligt ville kunne holde den 'summen' ud 24 timer i døgnet i min lille 1 værelses m. alkove

At frac.dk er nede, kunne skyldes de er kommet til at lette mere en mine små *.exe og *.zip filer ?
Måske har deres admin-robot slettet ALLE systemets *.exe filer i sin jagt på 'syndere'

Ps. Jeg er alene på pinden idag, så der er også blevet plads til kandu.dk i arbejdstiden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-05-05 09:24

Du kan nøjes med at holde den åben til trafik.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-05-05 09:27

emesen -> Skal den holdes åben ? Kræver det vel, at den er tændt ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-05-05 10:04

Nå, nu kom frac.dk op igen, men da jeg finder reglerne for restriktive til mit formål, må jeg nok bide i det sure æble og betale mig fra, at få hosted min kommende hjemmeside.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-05-05 10:38

Den behøver ikke være tændt for at være åben.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-05-05 12:25

Hvad mener du emesen ? Kan jeg hoste min egen side på en internet server der ligger på en slukket maskine

..og samtidig have den åben for andre besøgende ? Hvad dælen skal jeg så overhovedet bruge en computer til. Jeg kan jo bare printe koden ud og lægge den i en skuffe. Det må da være lige så godt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-05-05 12:49

- yes.

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 21-05-05 20:24

Tjaeh.... det ene svar kan vel være lige så godt, som det andet svar miritdk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-05-05 20:27

Men Molokyle - kig nu lige over på smalsnak, inden jeg lukker.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-05-05 20:28

Ja ja ja... ska' nok

</MOLOKYLE>