/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Jubii mail
Fra : Backtee
Vist : 1381 gange
45 point
Dato : 04-05-05 22:08

Jeg har nogle problemer med en jubii mail konto.

Der er angiveligt ny post (tal ud for indbakken) men når jeg går til mappen får jeg en blå boks med beskeden

Ingen beskeder i denne mappe

Har andre det problem for tiden?

Kommentar
Fra : TeWeE

Dato : 04-05-05 22:33

Tror du skal skrive til Jubii om fejlen.. Hvis der er flere der har fejlen, så burde de få den rettet.
Jeg bruger ikke Jubii mail, så kan ikke fortælle dig om det er en general fejl...

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 04-05-05 22:37

TeWeE

Undskyld sproget men hvad f....n svarer du så for?? spørgsmålet kører på om andre har samme problemer, eftersom du ikke bruger systemet har du jo naturligvis ikke problemet, og je ghar selvfølgelig skrevet til Jubii, men nu er det sådan at det er en vigtig mail der ligger til mig, og inden jeg sætter en masse i bevægelse vil jeg vide om deter et generelt problem på Jubii i aften, eller om det er min computer der er problemet

Kommentar
Fra : TeWeE

Dato : 04-05-05 22:39

Hvad mere skal du så bruge? Du har skrevet til Jubii, så kan det jo være lige meget om andre har haft problemet eller har det...

Men undskylder at jeg ikke kan læse din tankegang og vide at du har skrevet! *Bøn falder dig*!
THH!

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 04-05-05 22:41

Bare læs spørgsmålet

"Er der andre der har samme problem?"

Hvad fik dig til at svare?

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 55 point
Dato : 04-05-05 22:41

Hej Backtee

Jeg bruger også Jubii mail. Alle mine mapper er også tomme. Sk... irriterende. Jeg skulle også bruge en vigtig besked.

mvh
Franksp

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 04-05-05 22:41

Hej..

Jeg bruger ikke selv Jubii mail.. Men kunne det ikke tænkes de bruger sådan noget "uynsket mail's" ligesom Hotmail.. Sådan et filter..

Så prøv lige at chekke om du har andre mapper, fx. "uynsket mail's" eller noget lignende.. Der i kunne jo ligge en mail eller to som du ikke har fået åbnet..

Mvh S

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 04-05-05 22:41

Bare læs spørgsmålet

"Har andre det problem for tiden?"

Hvad fik dig til at svare?

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 04-05-05 22:41

Hej..

Jeg bruger ikke selv Jubii mail.. Men kunne det ikke tænkes de bruger sådan noget "uynsket mail's" ligesom Hotmail.. Sådan et filter..

Så prøv lige at chekke om du har andre mapper, fx. "uynsket mail's" eller noget lignende.. Der i kunne jo ligge en mail eller to som du ikke har fået åbnet..

Mvh Simon

Godkendelse af svar
Fra : Backtee

Dato : 04-05-05 22:42

Tak for svaret Franksp.

Så er jeg mere rolig, det er stadig irriterende, men nu kan jeg gå til ro velvidende at der ikke er noget jeg kan gøre ved det

Kommentar
Fra : TeWeE

Dato : 04-05-05 22:43

Backtee > Kender du udtrykket "Hjælpsomhed"? NÅRH UNDSKYLD! Skal ikke overvudere dit spørgsmål igen!

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 04-05-05 22:45

Backtee

Hej igen. Hvordan skriver du egentlig til Jubii? Kan det gøres inde i postsystemet? For så vil jeg også skrive til dem.

mvh
Franksp

Kommentar
Fra : xircom

Dato : 04-05-05 23:04

Hej,
Jubii har fået nyt post system og jeg har flere vennerder har oplevet samme problem. Problemet er ikke jubii, men det antivirus program du bruger. De venner jeg har hjulpet havde alle Norton Antivirus og så snart der blev lagt et andet antivirus program på, så virkede jubii mail igen. Prøv om det ikke er det.

God jagt
Xircom

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 04-05-05 23:09

xircom

Jeg ved godt de har fået nyt postsystem. Det er nogen tid siden. Der mistede jeg alle mine gamle mails. Jeg har Norton Antivirus installeret, og Jubii har kørt upåklageligt indtil i dag, hvor alle mails pludselig er væk.

mvh
Franksp

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 04-05-05 23:14

Til alle, specielt til Backtee.

Efter at ha' svaret xircom, prøvede jeg at logge af Jubii og logge på igen. Nu har jeg alle mine mails og mine mapper igen.

HURRA. Det må ha' været en fejl hos Jubii, som åbenbart nu er rettet.

mvh
Franksp

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 05-05-05 10:14

TeWeE

JEg er skam glad for hjælp, men hvori består hjælpen?

Det eneste du faktisk skrev i dit første indlæg var at du ikke kendte til problemet.. rakte du også hånden op iskolen for at fortælle at du ikke kunne svare på lærerens spørgsmål?