/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tilføje ikon til processlinien?
Fra : JustAnotherFatFuck
Vist : 343 gange
20 point
Dato : 04-05-05 16:22

Hvordan bærer jeg mig ad, hvis jeg gerne vil tilføje noget til processlinien (Quick launch).

Lad os sige jeg gerne vil tilføje Control panel til quick launch.

Jeg bruger IE xp home, engelsk.

Accepteret svar
Fra : computersmeden

Modtaget 30 point
Dato : 04-05-05 16:28

Opret en genvej på dit skrivebord og træk den ned (trække ned vil sige hold venstre museknap nede og slip den igen når du er på proceslinien)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-05-05 16:28

Opret en genvej på skrivebordet. Træk genvejen ned i proceslinien. Derefter kan du slette genvejen fra skrivebordet.

M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-05-05 16:32

Og kan du ikke det - så h-klik på processlinien >værktøjslinier>og hak i hurtig start

Kommentar
Fra : JustAnotherFatFuck

Dato : 04-05-05 16:35

Ok. Det var jo nemt nok. Bare sært at den kommer i højre side og ikke som de andre programmer til venstre i Quick Lanch. Men det gør jo ingen forskel

Godkendelse af svar
Fra : JustAnotherFatFuck

Dato : 04-05-05 16:36

Tak for svaret computersmeden.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-05-05 16:36

for eks kontrolpanel : find den i stifinger - marker og træk den ned i proceslinien - hos mig vil den helst være tv
Visse andres programmer osv har indbygget quicklaunch - og igen - nogen har et flueben der lige skal markeres

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-05-05 16:37

Hvis du gør som Computersmeden og Jeg siger kommer den i venstre side.

Kommentar
Fra : JustAnotherFatFuck

Dato : 04-05-05 16:50

arne.jakobsen--> Det kan være at det ikke gælder for Kontrol panelet. For den kom automatis i højre side, og ikke i venstre side ved alle andre quick launch programmer...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-05-05 16:52

ikke noget at skændes om - her viste den sig også at være i venstre -

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-05-05 16:53

OK Just. Trak du den ned i venstre side eller hvad? Hvis du gjorde så

Kommentar
Fra : JustAnotherFatFuck

Dato : 04-05-05 17:01

Ja jeg hev den så at sige ned i venstre side, til venstre for kandu.dk "knappen", og derefter fløj den så selv til højre og lagde sig.
Måske der kun kan være de 6 stykker jeg i forvejen har der?

Nå men om den ligger i højre eller i venstre side gør mig ikke spor.

Jeg takker for hjælpen