/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Godkendt Au-pair familie?
Fra : Sillepigen
Vist : 681 gange
100 point
Dato : 04-05-05 16:07

Hej!!

Efter ikke at have fundet job i England for denne sommer, har jeg nu opdaget muligheden for at blive au pair i 1 måned, da det kun er den tid jeg har. Problemet er hvordan man finder en godkendt au pair familie, da det nok ikke er lige sjovt at komme alle steder hen. Findes der en hjemmeside, hvor man kan se de godkendte?

Mvh Kathrine

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 04-05-05 16:21

på denne side kan du lægge dit CV ind og søge efter job i EU www.eures.dk

Kommentar
Fra : Its_Me

Dato : 30-05-05 22:20

Hej...

Jeg har selv været au-pair i Belgien (og også boet der som privatperson)
Hvis du er interesseret i Belgien, kan du kontakte den danske kirke i Bruxelles, Belgien, da det er der de danske familier i bosat Belgien henvender sig for at finde en au-pair...
I de år jeg har boet der og kommet i kirken (som fungerer som samlingssted for de fleste danskere dernede), har jeg oplevet at der ofte er kommet nogle au-pairs bare for en "sommerferies tid"..
Har været hos nogle forskellige familier selv, bl.a. andet hos en fransk/dansk familie som afløser mellem 2 au-pairs, der normalt tager hjem i somemeferien...

www.dankirke.be - Kig under au-pairs, eller kontakt Kim, hjælpepræsten...

Håber du kan bruge det til noget...

Det er ikke kun danske familier, men også engelske, franske, belgiske, hollandske osv...

Go' aften...
Rebecca...

Accepteret svar
Fra : Its_Me

Modtaget 100 point
Dato : 30-05-05 22:20

Hej...

Jeg har selv været au-pair i Belgien (og også boet der som privatperson)
Hvis du er interesseret i Belgien, kan du kontakte den danske kirke i Bruxelles, Belgien, da det er der de danske familier i bosat Belgien henvender sig for at finde en au-pair...
I de år jeg har boet der og kommet i kirken (som fungerer som samlingssted for de fleste danskere dernede), har jeg oplevet at der ofte er kommet nogle au-pairs bare for en "sommerferies tid"..
Har været hos nogle forskellige familier selv, bl.a. andet hos en fransk/dansk familie som afløser mellem 2 au-pairs, der normalt tager hjem i somemeferien...

www.dankirke.be - Kig under au-pairs, eller kontakt Kim, hjælpepræsten...

Håber du kan bruge det til noget...

Det er ikke kun danske familier, men også engelske, franske, belgiske, hollandske osv...

Go' aften...
Rebecca...

Kommentar
Fra : Its_Me

Dato : 30-05-05 22:21

Hov...
Den blev vidst dobbelt... Sorry... :)

Godkendelse af svar
Fra : Sillepigen

Dato : 20-08-05 11:43

Tak for svaret Its_Me. Jeg fandt en anden måde at komme til England på, men overvejer at prøve det du foreslår til næste sommer.