/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke til FrankSp.
Fra : arne.jakobsen
Vist : 409 gange
100 point
Dato : 04-05-05 11:26

I dag er det Frank's fødselsdag, Hurra hurra hurra.

Det kære væsen fylder 60 år.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-05-05 11:28

Et stort TILLYKKE skal også lyder herfra..

TILLYKKE med dagen FrankSp, håber du får en rigtig god og uforglemmelig dag

// Toupie

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-05-05 11:31

Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-05-05 11:40

Tillykke med fødselsdagen Frank

mvh dov

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-05-05 13:08

60 år ? Så er du snart en oldsag ligesom emesen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-05-05 13:08

Nu håber jeg da, at det virkelig er Franks fødselsdag, ellers er det her da lidt pinligt.
Men jeg er da lidt sur over at der ikke var nogen der "lykønskede" mig, det er nemlig ikke ret længe siden at ...
Øv, men det er måske fordi jeg ikke er Fynbo.
Men så tillykke da.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-05-05 13:11

Hej Palle - Havde jeg eller en anden kendt din fødselsdato, havde du selvfølgeligt også fået hilsener. Men bedre sent end aldrig: Palle.

P.S.: Hit med de første 6 cpr-cifre, så skal du blive husket næste år.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-05-05 13:32

tillykke til franksp og forsinket tillykke til pallebhansen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-05-05 14:30

Som den ene oldsag til den anden - tillykke gamle dreng

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-05-05 14:31

Også et forsinket til palleBHansen herfra.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-05-05 14:54

Jov tak da.
He he, ganske smart af mig at få denne tråd drejet, så også jeg får "lidt" opmærksomhed.

Og så vil jeg på falderebet huske alle jer gamle drenge, og smukke piger, på at tænde stearinlys, men hvis i er alt for gamle, så lad være, for i glemmer at slukke når i går i seng kl. 8
Deres ærbødige. Palle Hansen 9 Marts
Nok en gang tillykke gl. Frank

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 100 point
Dato : 04-05-05 17:47

Tusinde tak, til jer alle, for alle fødselsdagshilsenerne.

Jeg har haft åbent hus lige siden kl. 10 i formiddags og nu er den sidste gæst gået. I aften konen og jeg i byen og spise. Festen holder vi på lørdag. Da er den nemlig min kones fødselsdag.

Endnu engang tusinde tak

Venlig hilsen
Frank

P.S. Og en forsinket fødselsdagshilsen til pallebhansen, skal lyde fra mig

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 05-05-05 09:05

God morgen til alle

Jeg havde en rigtig god L A N G dag, med masser af gæster og masser af gaver.
I dag skal der ryddes op, og slås græs, så vi er klar igen til på lørdag.

Pragtfuldt vejr her på Fyn. Solen skinner fra en skyfri himmel.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-05-05 09:11

godt i havde en god o g lang dag - pragtfuldt vejr her også - atjuuuuuuuuuh - hmm - må vist nuppe lidt der kan dæmpe nyseriet her -

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-05-05 11:03

Nu kommer der næppe flere gratulanter. Hygge

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-05-05 10:07

JOOOOO..jeg har nemlig slet ikke været hjemme og jeg er da frygtelig træt af at jeg ikke fik sagt tillykke til dig Frank! Hjertelig tillykke med dagen i onsdags, dejligt at du havde en god dag.

...a´propos....hvad med vores halvplanlagte kandufest?
Knus fra Sus

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-05-05 20:51

Tak Mango

Det må vi tage op igen, når jeg bliver pensionist. Lige nu har jeg "en million-milliard" ting jeg skal nå, inden jeg stopper. Jeg har fået bevilget fratrædelse/pension pr. 30. september 2005. Min sidste arbejdsdag vil nok være fredag, den 26. august 2005

mkh
Frank