/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows messinger
Fra : ib2650
Vist : 604 gange
100 point
Dato : 03-05-05 19:25

jeg har glemt hvordan jeg fjerner windows messinger totalt jeg ved det har været noteret herinde før men som skrevet glemt det.

hilsen ib2650

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 03-05-05 19:29

start->kør og skriv:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 110 point
Dato : 03-05-05 19:31

i explorer gøres følgende:
>> Funktioner > Administrer tiføjelsesprogrammer > marker windows
>> messenger > klik deaktiver > ok
set her: http://www.kandu.dk/dk/news/472017/groupid/30701#3215205

Kommentar
Fra : Spirillen

Dato : 03-05-05 19:36

Du kan fjerne messenger fuldstændig på denne måde

1) Gå ind i kataloget
C:\windows\inf (skjult mappe)

2) Åben filen
sysoc.inf

3) Find linien hvor der står
msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,hide,7

4) Fjern ordet hide, så linien kommer til at se sådan ud.
msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,7
Gem filen.

Du kan nu via kontrolpanelets tilføj/fjern programmer afinstallere messenger under windows componenter

Godkendelse af svar
Fra : ib2650

Dato : 03-05-05 19:38

Tak for svaret emesen.

det var dejligt hurtigt, let og elefant besked windows mess. er nu slettet

tak ib

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-05-05 19:40

Øh slettet er den vist ikke - bare deaktiveret..........men det er vel også godt nok.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 03-05-05 19:42

Hvorfor brugte du ikke bare min måde. Den sletter den på under 2 sekunder. Men emmesens måde deaktiverer du den jo bare.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 03-05-05 19:45

Ja, det er faktisk sygate´s svar, der er det korrekte..

Du ville fjerne messenger totalt og det gøres med sygates metode..