/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
kanirifulg
Fra : tronddk
Vist : 555 gange
29 point
Dato : 03-05-05 18:14

forslag til lege tøj /ting den kan øde lægge som en tlf bog har 4 og de kan flænse en tlf bog på 2 uger ser giga sjov ud men har ikke fler kun 1 jeg bruger

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 03-05-05 19:15

Måske skal de have reder og redemateriale? Det er jo forår! Måske forestiller de sig at telefonbøgerne skal bruges til redemateriale.

Kommentar
Fra : macau

Dato : 03-05-05 20:15

Hwa dælen er det for en fugl ????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-05-05 20:48

Skal jeg arrangere at folk sender gamle telefonbøger ud til dig i stedet for genbrugspladsen.

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 03-05-05 21:06

nej nej så kan jeg ikke være her til sist

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 29 point
Dato : 03-05-05 22:28

Har du kigget på netdyredoktor?! Der fortælles lidt om, hvad fugle kan lide at pille, rode og rage med

Jeg gad godt se dine fugle flænse en telefonbog *L*

http://www.netdyredoktor.dk/Fugle/leksikon/fugle_beskaeftigelse_af_din_fu.html

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-05-05 00:16

Det er jo forår, derfor tror jeg at fuglene kan lide at pille, rode og rage med det samme som visse andre! Har de mulighed for at bygge rede?

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 04-05-05 17:53

har sat 2 reder op (1 til vær par)

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 06-05-05 23:02

Tak for svaret creamygirl.lukket spg