/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HPdeskjet 930C problem
Fra : kcltj
Vist : 449 gange
20 point
Dato : 03-05-05 11:02

Hvorfor er udskriften på min printer bleg, nærmet grå i stedet for sort? Hvordan renser jeg dyser, eller hvad der ellers skal til?

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 03-05-05 12:58
Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 20 point
Dato : 03-05-05 14:34

Hvis din printer ellers er normalt installeret med tilhørende cd, så har du da en "værktøjskasse" hvor du har mulighed for at rense dyser, udskrive en testside og kalibrere..

En anden mulighed er, at udskriften er sat til "kladde".

Det ER vel originale blækpatroner og blæk, der er i?

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 03-05-05 15:57

den bliver grå når du skriver sort med farvepatronen, så prøv i udskriftindstillingerne at vælge "udskriv i sort" hvis det kun er tekst du skriver ud .

vh
D9N

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-05-05 18:16

Hø, måske den trænger til en ny patron?

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-05-05 19:11

Hvis kcltj, lige som jeg har prøvet at købe de elendige farvepatroner fra INK-Jet, så kan jeg godt forstå han går i GRÅ.
Dem som jeg købte til min Canon, var meget utilfredsstillende i farven, især den der skulle være sort, var grå.

Nu bruger jeg de 150 ml refilflasker og genopfylder selv. Farverne er gode og matcher original blækket, men prisen er mange gange lavere.

Man skal se sig godt for, hvis man ellers kan se farven

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 03-05-05 22:02

Du skal prøve at købe original HP patroner til din printer det er altså nr1, de er godt nok lidt dyrer men prøv her.
www.it-netsupply.dk
De er billige jeg selv har en HP 5550 dete r noget der kører HP

mvh Zita

Godkendelse af svar
Fra : kcltj

Dato : 04-05-05 10:19

Tak for svaret Birgitta.
Det er dejlidt at få hjælp når man som jeg er nærmest analfabet i den retning

Kommentar
Fra : kcltj

Dato : 04-05-05 10:23

Til Camillasmoster:
Godt nok er jeg ret uerfaren men min bælkpatron er helt ny. Faktisk startede mit problem efter jeg for nylig skiftede patronen ud. Og ja; det er en original blækpatron købt i dyre domme ...

Kommentar
Fra : kcltj

Dato : 04-05-05 10:29

Til Alle som har besvaret,
Mange tak for hjælpen,det er jeg glad for...
Hilsen kcltj

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 04-05-05 14:57

Tak for accepten af mit svar. Jeg håber, at din skrift er blevet sort?