/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor snakker vi Hi-Fi ?
Fra : coehlen
Vist : 358 gange
50 point
Dato : 03-05-05 00:38

Hvilken gruppe skal jeg bruge til at stille spørgsmål vedr. stereoanlæg, Hi-Fi, m.m.

Kommentar
Fra : Spirillen

Dato : 03-05-05 01:07

Prøv: Andet Multimedia eller musik

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-05-05 09:06

Musik vil jeg sige!

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 03-05-05 09:34

tilslutter mig musik!

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 03-05-05 09:41

coehlen

Jeg vil også sige musik, men nu da du har stillet dette spørgsmål, så brug det.

Du kan være heldig at nogen kan svare dig, så sparer du point ved at oprette et nyt spørgsmål.

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : coehlen

Dato : 03-05-05 16:26

Tak for svaret ans.
Spørgsmålet er:
Jeg bruger et ældre B&O-anlæg til at forstærke lydsignalet fra:
a. Computerens lydkort. Det virker fint via en lang forlængerledning
b. DVD-afspilleren. Det virker fint via en anden lang forlængerledning.

Jeg har en kort mini-jack ledning ved B&O forstærkeren som jeg bruger til at skifte mellem de lange forlængerledninger.

Og nu kommer så det mærkelige:
Når jeg sætter en lille Mp3-afspiller til de lange forlængerledninger, virker det udmærket. Men når jeg sætter den til den korte ledning ved forstærkeren, er det svagt, støjfuldt og helt ubrugeligt.
Og det er ikke stikkene, der er noget galt med. Jeg har byttet og skiftet og tjekket.
Det er som om forstærkeren kun vil fange signalet, når det har været igennem een af de lange ledninger.

Jeg håber at nogen vil opfatte det som en hjerneknipser-udfordring og hjælpe med en forklaring / løsning.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-05-05 21:46

Du kan slette dette http://www.kandu.dk/dk/spg/66110

og skrive det igen.

Så kommer det øverst på seneste 25.