/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Nero BackItUp
Fra : Smukke_Ole
Vist : 670 gange
500 point
Dato : 01-05-05 13:04

Hej !

Jeg kører XP PRO m. SP2 og fuldt opdateret.
Jeg anvender også Nero 6.0, men har det problem, at jeg ikke kan få BackItUp programmet til at lave en backup på mit E: drev, som er en DVD brænder af mærket Asus DRW -1608P. Den vil kun kendes ved mit D: drev, som er en Philips CD-brænder.
Alle de andre programmer i suiten vil godt brænde på E: drevet.
Jeg har lige opdateret samtlige Nero programmer fra Ahead's hjemmeside, og ved ikke, hvad jeg skal gøre for at få det sk... program til at brænde på E.
Håber på et svar fra et "klogt hovede".

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : aaron

Dato : 01-05-05 14:15

Når du har udvalgt filer til backup og klikker på knappen <Start backup>, kommer du til et nyt vindue, hvor du kan vælge Mål/Target. Her kan du vælge drev inkl. brænderdrev. Eller er din DVD-brænder ikke til stede i denne liste?

//aaron

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 01-05-05 17:26

-> aaron

Det er nemlig det, den ikke er.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : aaron

Dato : 01-05-05 17:48

Jeg vil tro, at problemet er, at du har en OEM-version, der kun understøtter én brænder, som også beskrevet i denne FAQ:

http://www.nero.com/us/FAQs_Nero6.html

//aaron

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 01-05-05 17:50

-> aaron

Det passer ikke. Jeg har en fuld købeversion, og samtlige andre programmer kan, som jeg anførte i mit spørgsmål, sagtens brænde på det pågældende drev.

Smukke_Ole

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 500 point
Dato : 03-05-05 22:02

Underligt!! Har du opdateret firmwaren i brænderen? Måske et langskud, men det er det eneste jeg kan komme på

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 04-05-05 08:12

-> tedd

Ja, det er underligt ! Og ja, jeg har opdateret firmware i brænderen. Som tidligere oplyst er der jo heller ingen problemer med de andre programmer i Nero-suite, såsom Nero Brurning Rom, Nero Vision Express eller Nero Express. Det er kun BackItUp, der giver problemer. Jeg er kommet til at tænke på, at når jeg starter BackItUp ved hjælp af den tilhørende wizard, så "kender" den nogle tidlige back-ups. Måske man skulle prøve at slette dem ?. Hvis jeg altså kan finde ud af, hvor de oplysninger ligger !

Smukke_Ole

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 17-05-05 06:26

Tak for svaret tedd.