/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
upload billerder til papkassen
Fra : janinna
Vist : 387 gange
100 point
Dato : 01-05-05 10:10

hej. kan ikke se eller lægge billeder in på papkassen? ( er en køb/salg side som gul OG gratis) er der nogen der kan hjælpe mig med hvad der er galt?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-05-05 10:15

r du logget ind???

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 01-05-05 10:18

ja, ellers kan jeg ikke forsøge at lægge billeder ind. den tager også billedet, men jeg kan ikke se dem på siden?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-05-05 10:22

Der går jo nok et stykke tid ellers prøv at genstarte din pc og prøv igen det kan vist være noget med Java

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-05-05 10:24

har du prøvet at opdatere siden ???

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 01-05-05 10:36

ja . har prøvet begge dele.kan det være pga billede formatet?mine billeder er jpeg. når jeg vil åbne billedet på siden ,står der oppe foroven www.papkassen.dk/image/ad/55429.gif?

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 01-05-05 10:51

hej prøver igen. noget af min tekst forsvandt?? står: papkassen .dk/image/ad/55429.gif

Kommentar
Fra : newface

Dato : 01-05-05 10:56

Jeg bruger PAPKASSEN dagligt,jeg lægger også billederne i JPG,men jeg kan godt se nu at de bliver konverteret til GIF,har lige nu KL 10,55 skiftet et billede-----intet i vejen.Er dine billeder ikke bare for store???

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 01-05-05 10:59

hvis mine billeder er for store, skulle jeg stadig kunne se billederne på de andre annoncer, og det kan jeg ikke?

Kommentar
Fra : newface

Dato : 01-05-05 11:44

Du har jo ikke sagt at det er billeder i det hele taget du ikke kan se.Når du trykker på et billede så se øverst under adr linien ,om der kommer en forespørgsel om ACTIVE X,eller måske sætte et flueben i Windows sikkerhed i kontrolpanel.Det tyder på du har et flueben for meget

Accepteret svar
Fra : newface

Modtaget 110 point
Dato : 01-05-05 11:50

Kig også efter en popup stopper der måske kører i baggrunden

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 01-05-05 11:54

hej tak for det newface, det var min popupkiller i min firerwall , der tog billedet. troede ikke det kunne være det ,når det kom en popup skærm men uden billede.

Godkendelse af svar
Fra : janinna

Dato : 01-05-05 11:55

Tak for svaret newface.

Kommentar
Fra : newface

Dato : 01-05-05 16:33

Selv tak