/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Blanket i FrontPage : hvad er WEBBOT-SEL~
Fra : Niederhof
Vist : 597 gange
200 point
Dato : 26-04-05 21:08

Når jeg laver en blanket i FP, kommer der en HTML-del : FORM METHOD="POST" ACTION="--WEBBOT-SELF--">

Når jeg så klikker på 'send', på webstedet, får jeg meldingen "Siden http://www.minhost.dk/minside/--WEBBOT-SELF-- findes ikke."
('minhost' og 'minside' er henholdsvis der hvor jeg har hosted og min 'underafdeling')

Blanketten skal anvendes som tilmeldingsblanket til et 75 års jubilæum...... og det haster med en løsning.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 210 point
Dato : 26-04-05 22:28

Det skulle vel aldrig være fordi du ikke har uploadet via html i FP's udgiv websted eller at serveren ikke er udstyret med FrontPage extensions??

Kommentar
Fra : dk

Dato : 26-04-05 22:38

Hejsa

går udfra dit websted understøtter FP ..

højreklik på "send" knappen og vælg egenskaber for formular
gem resultater i >>../_private/minside.txt
og i din mail adresse i det andet felt.
klik længere nede på indstillinger >>og vælg "formateret tekst" filformat html, du kan så lave en
bekræftelses side også.

Godkendelse af svar
Fra : Niederhof

Dato : 12-05-05 23:28

Tak for svaret BjarneD.