/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
fphover problemer
Fra : fredag
Vist : 617 gange
100 point
Dato : 26-04-05 12:55

Hej. Jeg har lavet et billedkatalog i frontpage med en masse pejefølsomme knapper. De fleste fungere fint, men ved nogen kommer navnet ikke frem, kun noget gråt og i bunden skriver den "Applet fphover notinited" Hvad kan der være galt ? Jeg skal dertil også sige at alt fungere på min pcér, men jeg har zippet det hele og brændt en cdér og derefter lagt det på den bærbare. Og det er her at problemerne er opstået. Håber nogen kan hjælpe.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-04-05 14:49

Jeg tror at stien til din applet er forkert til de knapper der ikke fungerer. Er du sikker på at appletten ligger der hvor knapperne henviser til ? Prøv at check din kode.

//bentjuul

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 26-04-05 14:58

Til bentjuul: På min maskine er de rigtige og fungere, og på den bærbare kan jeg ikke se dem, idet felterne er grå.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-04-05 15:21

Ja, det er jeg klar over, men når du får den grå farve som du beskriver er det fordi at stien til din applet er forkert på din bærbare. Tjek din kode på den bærbare og se om stien til din applet er rigtig og ikke er blevet forandret.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 03-05-05 01:16

fredag, da der ingen respons er fra dig må jeg gå ud fra at du selv har løst det, så jeg forlader dit spørgsmål.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : fredag

Dato : 03-05-05 08:02

Tak for svaret bentjuul. Men jeg forstår stadig ikke at når det nu fungere på min stationære pc og jeg zipper filen, brænder den, pakker ud på bærbar og så fungere nogle af dem ikke. Men så har jeg rettet direkte på den bærbare.