/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Meld dig synder
Fra : Luke2000
Vist : 412 gange
1 point
Dato : 25-04-05 01:08

Jeg er ening med arne.jakobsen (http://www.kandu.dk/dk/tip/11216), personen der gav ham 0 poing i tipet http://www.kandu.dk/dk/tip/11215 skal findes så.. Spøgsmålet er så bare hvilken straf Arne finder fair, det må vi bare vente og se.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 25-04-05 01:12

Og de 5 personer der gav nul poing til http://www.kandu.dk/dk/tip/11216 bedes også melde sig

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 11 point
Dato : 25-04-05 01:22

Jamen jamen det var jo mig, der var den den ene af dem

Det har jeg også gjort opmærksom på i

http://www.kandu.dk/dk/spg/65537

Hvem de 4 andre er, det ved jeg ikke

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-04-05 01:23

Nej Luke2000 - det behøver de ikke. Hvis du havde læst tippet, BAD jeg om ikke at få nogen * - Folk gjorde blot som jeg bad om. Jeg har fundet personen, men netop for ikke at kaste med mudder foreslog jeg vedkommende at kontakte mig direkte. At Du er med i Arne-Hade-Klubben har jeg da vidst længe. At du heller ikke er i stand til at læse og forstå, hverken et tip eller et spørgsmål, kommer heller ikke bag på mig. Kæmp lidt med dig selv og dine evner, før du vover dig ud i angreb på andre.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-04-05 01:24

Og det med straffen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-04-05 01:30

Citat
Jeg har fundet personen, men netop for ikke at kaste med mudder foreslog jeg vedkommende at kontakte mig direkte.

Godt fundet arne.jakobsen

Hvis du tror, at jeg vil være penneven med dig, så tager du ikke bare lidt men meget fejl.

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 25-04-05 01:44

Er det ikke frit for enhver at give det antal point, de nu synes et tip er værd? Skal man nu også overvåges der...
Jeg klikkede lige på linket til tippet http://www.kandu.dk/dk/tip/11215 og var en af de heldige, der fik lov at give point.
Jeg har givet 0 point til dem, der nu skulle have lyst til at svine mig til over det...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-04-05 01:56

Så mangler vi kun 3 brugere

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-04-05 02:04

nebis - nu har du jo heller aldrig lagt en vittighed ind som et tip, men hvis du ser på kategorien Vittigheder og tips, vil du se at der på det seneste er lagt rigtigt mange tip om vittigheder. Det er der altså nogen Kanduer der har brokket sig over. Mit tip, som du så gav 0 *, var og er en mulig løsning på det problem.
Og jeg har ikke talt om overvågning, heller ikke om straf. Mit tip var holdt i et sobert sprog. At hverken du eller ans er i stand til at læse og forstå en sådan tekst, er en stor skuffelse for mig.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-04-05 03:12

Det var ikke mig !
Meld dig hellere, dig der gav ** til http://www.kandu.dk/dk/tip/11216
Jeg forstår ikke joken ;-(

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-04-05 03:14

ØH mente * til http://www.kandu.dk/dk/tip/11215
[flovmand]

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-04-05 03:16

Undskyld men jeg læste ikke tipsnummerne ordentligt , spiller nu osse mere lotto !

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-04-05 08:09

Stjerneuddelingen foregår da anonymt........................eller hvad.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 25-04-05 08:29

Hvem er det lige der har gjort arne.jakobsen til egenrådig diktator med ret til at lovgive omkring brugen af kandu?

Kommentar
Fra : macau

Dato : 25-04-05 08:40

få jer sku da et liv,i stedet for at lade det hele gå op i stjerner og point det er da ik det man har brug for hvis man spørger om et råd .

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-04-05 10:21

Jamen for F...... da, er pointjagten nu gået så vidt, at brugerne skal til at forklare hvorfor de ikke uddeler stjerner (og dermed point) til tip.

I følge Kandus regler:
Du får mulighed for at tildele tippet mellem 0 og 5 stjerner.
For dette får du godskrevet 10 ledige point, og det foregår helt ANONYMT.

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 25-04-05 11:34

tror åsse jeg vil være med i jagten på det ene point

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-04-05 16:10

Jeg fik desværre ikke lov til at bedømme omtalte tip, men havde jeg fået muligheden, ville tippet have fået et klokkerent 0. Ikke fordi det er Arne, der har skrevet tippet, men fordi ingen skal omgå kandus regler, som det passer dem, og fortælle andre hvordan de skal gebærde sig, når ellers de holder sig til kandus egne regler...BASTA!!

Angående Arnes tilbud om at privat maile til ham!!
LAD FOR GUD SKYLD VÆRE!! - Af bitter erfaring ved jeg nemlig, at manden er rablende gal - og ved først kommende lejlighed, hvor man i en tråd er uenig med ham truer med at lægge privat snakken ud til offentlig skue.

Det er så lavt, så lavt, så lavt så lavt, at jeg er ved at brække mig, hver gang jeg ser han inviterer andre til at skrive til ham privat

Her er hvad I kan forvente, hvis I dummer jer og privat chatter med Arne.
Citat
Creamy - Tro mig, jeg mener det. Jeg har masser af krudt i bøssen. Alle vore MSN-samtaler er gemt. De var hemmelige og en sag imellem dig og mig. Men når du på Kandu begynder at overbeskide mig, så er venskab og aftaler slut.
Så nu ER tiden kommet hvor du enten siger undskyld, eller ta'r konsekvensen!

Mange Kandu'er har ladet sig overpisse. JEG er ikke én af dem.

Nej, han er IKKE én af dem der lader sig overpisse. Han overpisser derimod andre!

Og videre i samme tråd
Citat
Hun levner mig jo ikke andre muligheder. Som jeg tidligere har sagt: Når nogen pisser på mig pisser jeg igen. Sådan ER jeg. Derfor mit lejlighedsvise grimme sprog. Læs Mulberry's indlæg. De profiler der ikke har andet at more sig med, end at overpisse mig bliver færre og færre. Og hvis Molo's cyber-kæreste ikke kan finde ud af at opføre sig civilt, må hun jo ha' det på den hårde måde.

Creamy - Du kan bare vente.

Jeg fik desværre ikke lov til at bedømme omtalte tip, men havde jeg fået muligheden, ville tippet have fået et klokkerent 0. Ikke fordi det er Arne, der har skrevet tippet, men fordi ingen skal omgå kandus regler, som det passer dem, og fortælle andre hvordan de skal gebærde sig, når ellers de holder sig til kandus egne regler...BASTA!!

Angående Arnes tilbud om at privat maile til ham!!
LAD FOR GUD SKYLD VÆRE!! - Af bitter erfaring ved jeg nemlig, at manden er rablende gal - og ved først kommende lejlighed, hvor man i en tråd er uenig med ham truer med at lægge privat snakken ud til offentlig skue.

Det er så lavt, så lavt, så lavt så lavt, at jeg er ved at brække mig, hver gang jeg ser han inviterer andre til at skrive til ham privat

Her er hvad I kan forvente, hvis I skulle gå hen og dumme jer og privat chatter med Arne.

http://www.kandu.dk/dk/spg/59955

Citat
Creamy - Tro mig, jeg mener det. Jeg har masser af krudt i bøssen. Alle vore MSN-samtaler er gemt. De var hemmelige og en sag imellem dig og mig. Men når du på Kandu begynder at overbeskide mig, så er venskab og aftaler slut.
Så nu ER tiden kommet hvor du enten siger undskyld, eller ta'r konsekvensen!

Mange Kandu'er har ladet sig overpisse. JEG er ikke én af dem.

Nej for søren, han er IKKE én af dem der lader sig overpisse. Han overpisser derimod alle andre!

Og videre i samme tråd..
Citat
Hun levner mig jo ikke andre muligheder. Som jeg tidligere har sagt: Når nogen pisser på mig pisser jeg igen. Sådan ER jeg. Derfor mit lejlighedsvise grimme sprog. Læs Mulberry's indlæg. De profiler der ikke har andet at more sig med, end at overpisse mig bliver færre og færre. Og hvis Molo's cyber-kæreste ikke kan finde ud af at opføre sig civilt, må hun jo ha' det på den hårde måde.

Creamy - Du kan bare vente.

Og tro det eller lad være, men manden mener åbenbart, at men OVERPISSER ham, så snart man ikke er enig med ham. Måske fordi det er det han selv er allerbedst til, eller for at sige det mere konkret - DET ER DER ENESTE han kan finde ud af.

Så nu er alle advaret! Skriv til Arne - og I får det på den hårde måde senere

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-04-05 16:12

Pokker også Der er rod i skidtet, men mon ikke meningen ses alligevel

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-04-05 16:55

Jo, og til indholdet kan man kun sige: "Du godeste"! Jeg ville være ked af at sige at sympatien for herr Jacobsen er steget efter sådan en omgang!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-04-05 16:58

...og et svar til spørgsmålet er: "Desværre fik jeg ikke lov at give stjerner til Arne. Havde jeg fået lov, havde han fået 0,0000, uanset hvor brugbart tippet end havde været". Årsag: "Jeg bryder mig ganske enkelt ikke om Arne. Hans fremturen her på sitet, gør ham i mine øjne til et særdeles dumt svin".

Godkendelse af svar
Fra : Luke2000

Dato : 25-04-05 17:54

Tak for tilståelsen.. Godt du tager det som en mand. Respekt, du kan du jo sikkert forvente at få det på den hårde måde af Arne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-04-05 18:01

Tak Luke2000

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 25-04-05 19:39

Jeg fik tilfældigvis anledning til at bedømme Arnes tip, og gav et nul, fordi jeg finder det helt forkert, at en bruger (super eller ej) tillader sig at stille sig op som dommer og udstikke regler for folks brug af kandu.

Kandu har i sig selv udmærkede regler, og så lad kandufolkene om at administrere dem.
Straf og private mails - det er sq for langt ude.

Jeg tror jeg vil anmode kandu folkene om at oprette en "sandkasse" til den slags barnligheder. Eller måske "Kongens Have" forbeholdt Arnejacobsen og hans brokkerier.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-04-05 20:11

Så er der 3, der har meldt sig

Når jeg læser dette "tip"

Citat
arne.jakobsen Send til en ven Dato : 25-04-05 00:23

Tip : "Nul * for tip"

Vil den person der lige har givet 0 * for mit tip: http://www.kandu.dk/dk/tip/11215 lige melde sig og forklare hvorfor?
Du skal ikke bruge hverken tip eller tråd til dit svar, send det direkte på hca@inet.dk. Så kan vi snakkes ved der.

Ingen * til dette tip, jeg synes bare at folk skal læse og forstå teksten i stedet for at bedømme manden. Det er nemlig ikke vittigheder der er det største problem i Tip's, men at folk bedømmer ting de ikke har forstand på udfra HELT forkerte
parametre.

http://www.kandu.dk/dk/tip/11216

siger det mere om personen, der skrev "tippet" end de brugere, der bedømte det.

Rfou

En grum stavefejl. Jakobsen er med K