/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Min Ipod, Problemer :(
Fra : cool_boy12
Vist : 514 gange
50 point
Dato : 24-04-05 22:13

Hej

Jeg har lidt problemer med min ipod, jeg har lige købt den, med ledning og cd. jeg sat den til og opdate den med den cd der var med. efter det, slukkede jeg den 0 og tændte den efter et par minuter. Nu, hver gang jeg tilslutter den til pcen, så viser den en billede af en oplader der gå ind i stikkontakt. Jeg kan heller ikk bare tænde den og høre musik, den viser det samme. Jeg håber i kan hjælpe mig hurtigst muligt.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-04-05 23:11

Har du ladet den op - for det er vel det den mangler.

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 25-04-05 08:57

Hver gang du opdaterer din Ipod skal den Flash nulstilles.
Hvorfor ved jeg ikke. Og hvad det betyder ved jeg heller ikke.

Men du skal bare saette den til lysnettet (220 volt) saa laver den denne flash reset.

Og skulle saa vaere klar igen.....

Nazgul

Kommentar
Fra : cool_boy12

Dato : 25-04-05 20:37

oki, traffic, hva hvis jeg ikke har en oplader men kun sådan ledning til pc, som den oplader den via. Men det er rigtige hvad du siger.

Accepteret svar
Fra : Traffic

Modtaget 50 point
Dato : 26-04-05 08:06

Det er lidt af et problem for den vil ikke flash nulstille, medmindre du saetter den til 220 volt.
Hvad du kan goere er jeg ikke sikker paa, men en mulighed er at resette din Ipod. Og derefter ikke opdatere.
Jeg har ikke gennemskuet hvad den sidste opdatering indeholder. Saa du vil nok ikke savne den.
En anden mulighed kunne vaere, at finde en i din omgangskreds som ogsaa har Ipod, og laane opladeren der.

Jeg er sikker paa det er det der er dit problem, da jeg selv har Ipod. Og jeg er noedt til at goere det hver eneste gang jeg opdaterer.
Det er kun et par minutter den skal vaere tilsluttet.

Haaber du finder en loesning !!!

Nazgul

Godkendelse af svar
Fra : cool_boy12

Dato : 30-04-05 18:53

Tak for svaret Traffic.