/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
silketryk?
Fra : kraven
Vist : 2523 gange
20 point
Dato : 20-04-05 14:44

hej
Ville høre om nogen kan hjælpe mig med at finde ud af noget med silketryk/serigrafi? Altså et evt værksted , et kursus eller steder man kan købe materialer? - Gerne omkring det københavnske.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 20-04-05 14:54

pink'in
E-mail-adresser:
post@pink-in.dk

bitten hansen, som heldigvis for os jyder er bosat i det jyske, er afsindig dygtig kunstner og forhandler af alt, hvad hjertet kan begære. hun kan og og vil helt sikkert hjælpe dig frem i denne vidunderlige "silkeverden". se hendes hjemmeside.
god sommervind (trods kulden)
...aase

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 20-04-05 16:38

Mener du tryk på silke eller tryk på papir? Jeg har selv arbejdet professionelt med tryk og maling på silke igennem de sidste 20 år, så hvis du søger noget i Københavns området, kan jeg godt give dig nogle kontakter.
Hvis du derimod vil lave litografier, ved jeg desværre ikke noget om det.

Accepteret svar
Fra : A.C.Rosmon

Modtaget 20 point
Dato : 20-04-05 19:06

start dog med at kikke ind her:

City KunstnerArtikler
Amagertorv 9, 1. sal
1160 København K.
Tlf.: 33 33 05 20
Fax : 33 32 00 38
city@kunstnerartikler.dk
www.kunstnerartikler.dk

de handler med ting og sager til kunstnere, og tag samtidigt et smut hen på dit lokale bibliotek, og få hjælp til at finde noget relevant litteratur. brug evt. http://www.artguide.dk/ til at finde en kunstner der arbejder med det område du vil lære om, og ring eller skriv til vedkommende; du kan højst få et nej

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 20-04-05 19:09

start dog med at kikke ind her:

City KunstnerArtikler
Amagertorv 9, 1. sal
1160 København K.
Tlf.: 33 33 05 20
Fax : 33 32 00 38
city@kunstnerartikler.dk
www.kunstnerartikler.dk

de handler med ting og sager til kunstnere, og tag samtidigt et smut hen på dit lokale bibliotek, og få hjælp til at finde noget relevant litteratur. brug evt. http://www.artguide.dk/ til at finde en kunstner der arbejder med det område du vil lære om, og ring eller skriv til vedkommende; du kan højst få et nej.

Godkendelse af svar
Fra : kraven

Dato : 21-04-05 12:57

Tak for svaret A.C.Rosmon.