/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Walg af Webhotel
Fra : johnnyp
Vist : 535 gange
50 point
Dato : 20-04-05 11:03

Skal til at skifte webhotel og vil høre om der skulle være nogen. der kan give gode råd ( fra erfaringer ) til hvilken udbyder man skal vælge. Med hensyn til hvor meget plads jeg skal bruge er jeg ikke sikker, men skal have et web-site med lidt dabase lagt ud og 4-5 mails. Har udover dette brug for understøttelse af PHP. Håber det er oplysninger nok til at nogen kan give lidt gode råd. På forhand tak !!

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 20-04-05 11:17

Glemte at skrive, at det er et dk. domæne jeg har og som skal flyttes.

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 20-04-05 11:28

Det vebhotel jeg bruger hedder cliche.dk - det er udemærket til formålet. Hvis du trækker alt for meget trafik kan du godt få ballade, men sådan er det nok alle steder.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 20-04-05 11:46

Jeg er hos B-one

Du får 125 mb og ubegrænset pop3 for 9 kroner om måneden, je gahr aldrig haft problemer af nogen art

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 60 point
Dato : 20-04-05 11:46

Jeg bruger dette http://www.dothost.dk/ som er meget stabilt f.eks det der hedder DotIsland koster 5 kr. pr. md. +moms for 200 MB.

//bentjuul

Kommentar
Fra : dreyer

Dato : 20-04-05 12:10

Vælg aldrig B-One! De snyder og bedrager!

Hilsen
Dreyer

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 20-04-05 12:16

Dreyer det må du vist uddybe hvis din kommentar skal bruges til noget..

Kommentar
Fra : dreyer

Dato : 20-04-05 12:25

Man risikerer at blive snydt. Jeg forsøgte at købe to hoteller, betalte, men så skete der ikke mere. Forsøg på at få fat i dem resulterede i tavshed. Senere hen benægtede de alt. Men regninger kunne de sende.

Hilsen
Dreyer

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 20-04-05 12:40

Så har du jo beviser. Du har vel kvitteringer på det du har betalt..
Men det lyder da ikke særlig rart..

Kommentar
Fra : Labtec

Dato : 20-04-05 12:46

Jeg anbefaler www.b-one.dk

Har kun god erfaring med det, og det understøtter både asp og php.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-04-05 12:51

http://www.frac.dk

Citat
FTP login.
25MB plads til hjemmesiden.
php
- GD lib 2,0.
- Sendmail (Qmail)
SSI
CSS
.htaccess
MySQL Database
Ingen reklamer på hjemmesiden
POP3, IMAP E-Mail adresse med spam- og virusfiltre

..og så er det gratis

Du kan lede efter en anden host efter dit behov/pengepung her : http://www.internetplads.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-04-05 13:16

www.danhost.dk
God service (telefon og mail), rimelig pris og så er der det man har brug for.

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 20-04-05 13:53

Woooovvvv.. sikke en del svar, tak for det. Vil lige kikke på det forskellige der er kommet frem og vender så tilbage med point og kommentar om hvad det er endt ud med.

PS!! til alle ... det er et super forum.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-04-05 15:27

johnnyp -> Tillykke og velkommen på Kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 10-06-05 08:57

Har du fundet en løsning?

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 10-06-05 10:49

UPP!!! Havde helt glem tråden, men jeg tror at det bliver Danhost som tilbyder
Small Business Webhotel for 25,00 om måneden eksl. moms med følgende:

- 400 MB diskplads
- Ubegrænset trafik
- Ubegrænset antal mailkonti
- MS Access databaser
- 5 stk. MySQL databaser
- 5 stk. subdomæner
- ASP, PHP, SSI, samt perl understøttelse
- Microsoft ASP.NET
- Samling af ASP komponenter
- Frontpage Serverudvidelser
- Dybdegående statistikker
- Webbasseret Administrationsmodul
- Virusscanning af alle indgående e-mails
- Intelligent SPAM filter
- Online Filemanager
- Daglig backup
- Webmail

Godkendelse af svar
Fra : johnnyp

Dato : 10-06-05 10:51

Tak for svaret bentjuul.

Jeg vælger dit svar, da du var den første der kom frem med Danhost, som er det Web hotel jeg vælger fremover.

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 10-06-05 10:52

Til alle andre ...endnu en gang tak for indlægene...