/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Cykelophæng
Fra : Backtee
Vist : 1500 gange
100 point
Dato : 20-04-05 10:43

Jeg må på grund af pladsmangel (siger min kæreste) finde en alternativ måde at opbevare min cykel på, og jeg mener at jeg på et tidspunkt så en anretning der kunne hejse en cykel op under loftet.

Er der nogen der ved hvor den slags kan anskaffes?

Jeg har set diverse kroge der sidder fastmonteret, og andre indretninger med kæder der hænger ned fra loftet, men det jeg efterlyser er et hejsesystem

Kommentar
Fra : newface

Dato : 20-04-05 15:23

Netto i sidste uge 49,95 kr Fint -Fint hejs www.netto.dk

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 20-04-05 15:38

Har set det, me ndesværre for sent, udsolgt alle de steder jeg har været

Accepteret svar
Fra : newface

Modtaget 100 point
Dato : 20-04-05 17:24

Har før ringet til Netto´s hoved,hvor de har fundet varen andetsteds og sendt den til en ønsket butik!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : Backtee

Dato : 08-01-06 11:27

Tak for svaret newface.

Kommentar
Fra : LarsenLarsen

Dato : 27-07-13 18:28

Synes cykelophænget i Eg fra Copenhagen Road er rigtig fedt http://www.copenhagenroad.com/#!hjem/csci