/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Arne.Jakobsen - Tip
Fra : Toupie
Vist : 304 gange
30 point
Dato : 19-04-05 17:30

Hej Arne

Jeg syntes dit Tip http://www.kandu.dk/dk/tip/11165 har fortjent flere stjerner end det fik - det har klart fortjent lige så mange stjerner somn Dova´s Tip som jeg fik lov til at bedømme. Desværre fik jeg ikke lov til, at bedømme dit så her er mine stjerner til dig ***

// Toupie

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 40 point
Dato : 19-04-05 17:33

Tak skal du have Toupie. De få stjerner jeg fik viser jo netop at folk IKKE bruger den af mig angivne metode

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 19-04-05 17:45

Nemlig Arne .....og velbekommen

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-04-05 17:49

Ja, det kunne være fint, hvis tipsene blev bedømt anonymt, og først fik forfatter-navn på, når det var færdigbedømt.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-04-05 17:51

Birgitta ja det har du ret i, så så tingene nok anderledes ud - og hvis folk kun bedømte noget de kendte til

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-04-05 17:53

Den snildeste løsning, er: Væk med point-systemet.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-04-05 17:54

3773 ja i disse tider ville det være en lise

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-04-05 17:55

Enig!!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 19-04-05 23:42

Selv om spørgsmålet er lukket, vil jeg da også gerne give mit besyv med. Jeg har nemlig først set det nu. Mailen fra kandu er lige kommet!!!!!!!!!!!!!!! Hurtig, ikk' ???????????

Desværre er der mange, der går efter navnet. Det ville være langt bedre, som Birgitta foreslår, at det var anonymt, til det var bedømt. Og endnu bedre, hvis pointsystemet blev fjernet. Det er noget ged. Men desværre er det nu engang sådan, at hvis der står fx. Arne ved noget, så bliver det nedvurderet. Hvis der står et af de "tilbedte" navne, så bliver det overvurderet. Det eneste tip jeg synes er vurderet efter fortjeneste i lang tid, er tippet om http://www.kandu.dk/dk/tip/11169
Det kunne til gengæld gøre mig så arrig, at jeg downloadede listen til at underskrive på, at jeg stemte for partiets oprettelse.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-04-05 10:59

Jernladyen, godt du ville give dit besyv med

Det der med "tilbedte" navne - findes de?? Tror nok mere det handler om, hvem man "snakker" godt med, for vi kan umuligt alle sammen ligegodt lide det samme profilnavn. Nogen er mere i felten end andre, men det er ikke ensbetydende med at de er alles yndling

Du har ret med det Tip, det kan godt gøre én arrig

// Toupie