/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
hvor finder man et brugerveligt animatio~
Fra : skildpaden
Vist : 359 gange
20 point
Dato : 17-04-05 11:33

jeg vil gerne lære at animere men ved ikke hvor man finder et program som ikke er for svært at bruge !

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 30 point
Dato : 17-04-05 12:19

http://download.dk/index.asp?Kat=multimedie&SubKat=animatore

Der er en del at vælge imellem, men hvilken type animationer tænker du på :

Flash, Java, GIF ???

Både Flash og GIF animationer er de letteste at lave, Java kræver en del programmerings evner

Flash kan du læse mere om på macromedia's hjemmeside : http://www.macromedia.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skildpaden

Dato : 17-04-05 20:01

tak er 100 % ny så tager det nemmeste til at starte med

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 20:54

Hvis du synes du har fået et brugbart svar ? Er du så sød at lukke ved at klikke her : >>>-------------------------------------------------------^

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 20:55

Øb øb ... Hér : >>> --------------------------------------------------------------------------------------------------------------^

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 20:59

Ps. Til højre over den kommentar der hjalp dig bedst på vej

...og Velkommen på Kandu.dk tillykke skildpaden.

Hvad med at blive Superbuger ? http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#7

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : skildpaden

Dato : 17-04-05 21:36

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 21:40

Helt iorden skildpaden ...og tak

Hvis du vil vide mere ? Spørger du bare

Her er altid folk parat til at hjælpe

</MOLOKYLE>