/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fjern messinger ??
Fra : gamle61
Vist : 332 gange
100 point
Dato : 15-04-05 11:23

læste herinde at man kunne fjerne messinger uden at skade xp - men hvor og hvornår er smuttet - er der en her der kan lede mig på vej - evt. fortælle om der findes en nemmere måde end at bladre alle tipsene igennem, for der er sgu' mange - på forhånd tak , m.v.h. , gamle61

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-04-05 11:27

Skriv RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove under Start > kør

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-04-05 11:27
Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 15-04-05 11:29

til dit spørgsmål gererelt - så brug søgefunktionen foroven og skriv for eks fjern messenger

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 15-04-05 11:36

Vær opmærksom på at ved at gøre ovennævnte forsvinder muligheden Fjernskrivebord også, så måske er det bedre at gøre dette, for at forhindre Messenger i at starte:
Du omdøber Messenger mappen (i Programmer) til MessengerOFF
Du får en advarsel, den siger du bare ja til.
Hvis du bruger Outlook Express som mail program, skal du først gå i instillingerne der og fravælge at messenger skal logge på sammen med Outlook Express. Det er VIGTIGT, at du gør det, da OE ellers er laaang til om at starte op.

Godkendelse af svar
Fra : gamle61

Dato : 15-04-05 11:46

Tak for svaret miritdk. - og som sædvanlig hurtigt - denne gang 6 min. fra spørgsmål og til god besvarelse af begge mine ?? - hvordan kan nogen sige at kandu er langsom - fortsat go' sommer - m.v.h. gamle61

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-04-05 11:49

lol - prøvede da at holde tedd væk- men han er stædig - han havde nu det rette svar

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 15-04-05 11:53

miritdk er en fair person, så han/hun opretter selvfølgelig et pointspørgsmål til tedd

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 15-04-05 12:03

miritdk - mit valg af svar er det rigtige , for jeg har selv gjort det - den lange indviklede sætning fra tedd gok over mit hoved , var muligvis go' nok - jeg valgte det svar jeg gjorde fordi det var på jydsk og besvarede begge mine spørgsmål - hav en fortsat go' dag - gamle61

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-04-05 12:04

ja nemlig - når han mindst venter det (han vil ikke dele fjolset lol)